Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har du betalt hos frisøren for farging? Jeg er skeptisk til å bruke mye penger på det nå, men jeg kan jo selvfølgelig ikke vente.. :tunge1:

Vil forresten ha en farge som ikke er for mørk, synes alt jeg har prøvd tidligere (av hjemmefarger) blir for mørkt..

Har noen noe erfaring med en fin, men lys brun farge? Som faktisk IKKE blir for mørk... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmefarge kan være tøft for håret. Har brukt det en del og merker det klør og stikker i hodebunnen, i tillegg mister jeg mye hår. Velg hvert fall Wella sine produkter, de er ikke så langt unna det du får hos frisøren.

Farget håret hos frisøren i forrige uke, betalte 450 for standard farge, i tillegg 500 for ekstrafarge. (Har flere fargenyanser).

Skrevet

Jeg farger sjelden håret, men når jeg gjør det gjør jeg det hjemme, og jeg bruker Henna som er uten kjemikalier.

Skrevet

Det er større sjanse for å få det riktig hos en frisør enn hvis du gjør det hjemme, hvis du skal ha en bestemt farge. PÅ den annen side, så kan du prøvekjøre med mange sånne 8-vaskers toninger til du finner den rette, før du kommer opp i den prisen vanlig farging koster.

Du kan kanskje ta en titt på det nye opplegget til L'Oreal. Er et 2-trinns-system, der du farger først og striper etterpå. Så ut som en blondaktig, en rødaktig og en lys brun farge å velge mellom, sist jeg så på boksene.

Catzy

Skrevet

Jeg ville si frisør.. jeg har slitt ut håret mitt mang en gang med hjemmefarging som i tillegg alltid blir for mørk. (og jeg kløner verre for å få det jevnt) Så etterhvert fant jeg ut at det var nok verdt pengene hos frisør, betaler ca 600 for farging.

Nå farger jeg jevnlig og håret mitt er sterkere og finere enn noen gang, det virker som frisørfargen er mye mildere, med i prisen er også proteinkur etter hver farging.

Skrevet

Jeg bestilte meg en time hos frisør, jeg..

På prislisten deres sto det mellom 450 og 550. Jeg er ganske lei av å farge det mislykket hjemme, så jeg fant ut at jeg får heller ut med de 500 kronene. Så kan jeg rådføre litt med frisøren når jeg velger farge også.

Takk for gode innspill :bukke:

*Spent*

Skrevet

FRISØREN!

Farg hjemme hvis det ikke er så farlig med resultatet...men husk..sliter mer på håret..

Gjest Ethereal
Skrevet

I tillegg; hvis du farger håret hjemme, og så vil forandre fargen, og må gå til frisør, blir det ofte mye vanskeligere, da hjemmefarge setter seg så inni granskauen fast i håret at det nesten blir ødelagt i prosessen. Ingen hjemmefarge mer på meg...

Skrevet

Da er det gjort, jeg var heldig å få time fort (wow, rim på gang.. )!

Fornøyd jeg, for hun holdt igjen noen striper av mitt blekede hår, så det ble litt mer spill i håret. Dessuten ble det IKKE for mørkt :)

Skrevet

Jeg kjøper farge hos frisøren og farger hjemme!

Gjest Tristessa
Skrevet

Uff, jeg harogså ødelagt håret mitt på å styre på hjemme. Aldri mer! Dersom jeg i det hele tatt vil gjøre noe mer med håret i fargeveien, skal det gjøres hos frisør.

Skrevet

I tenårene farget jeg (med hjelp av mamma og etterhvert alene) håret selv, da ofte glansvasker som gikk ut etterhvert. Nå ville jeg aldri tørre å prøve meg hjemme, ikke at håret mitt er SÅ behandlet, men likevel såpass jevnlig stripet og farget de siste årene at jeg ikke vil risikere noe. Har hørt nok eksempler på grønt og rosa hår...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...