AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Årene går. Jeg nærmer meg 40 år. Har hatt langt forhold bak meg. Har barn, men jeg har hatt en veldig tom følelse etter at jeg ble singel. Er veldig redd for å bli alene for alltid. Har møtt en god del menn fra nettet i løpet av singelperioden. Ble singel da je var 36 år. Og hver gang jeg møter en så sier han at han er forelsket, og noen ganger har det vært gjensidig, men det som skjer hver gang er at han sier at han mister forelskelsen etter en tid. Jeg er derfor blitt veldig redd for å ikke være bra nok for en mann. Og vil neste gi opp. Det er så vondt å bli såret hele tiden. Noen som har hatt lignende erfaringer? Noen tips for å få opp selvtilliten og troen? Hvordan skal jeg tenke for å ikke ta dette som et nederlag, og ikke gi opp drømmen og troen? Anonymous poster hash: a1f7e...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Årene går. Jeg nærmer meg 40 år. Har hatt langt forhold bak meg. Har barn, men jeg har hatt en veldig tom følelse etter at jeg ble singel. Er veldig redd for å bli alene for alltid. Har møtt en god del menn fra nettet i løpet av singelperioden. Ble singel da je var 36 år. Og hver gang jeg møter en så sier han at han er forelsket, og noen ganger har det vært gjensidig, men det som skjer hver gang er at han sier at han mister forelskelsen etter en tid. Jeg er derfor blitt veldig redd for å ikke være bra nok for en mann. Og vil neste gi opp. Det er så vondt å bli såret hele tiden. Noen som har hatt lignende erfaringer? Noen tips for å få opp selvtilliten og troen? Hvordan skal jeg tenke for å ikke ta dette som et nederlag, og ikke gi opp drømmen og troen? Anonymous poster hash: a1f7e...4a9 Gud hjelp, beklager men å ende opp som deg er min største frykt. Du er 40 jeg er i slutten av 20 årene, men kjenner jeg mister mer og mer trua. Tenk om jeg fortsatt sitter alene etter 10 år ... Man skal vel aldri gi opp drømmen, men skjønner deg veldig godt. Verden har blitt annerledes nå, og vi har faktisk store sjangser for å ende alene resten av livet... Du har jo hvertfall ikke like mange år som meg igjen da, vi kan godt bytte uff, neida men jeg sliter med dette selv altså.... Anonymous poster hash: b2134...8da 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Gud hjelp, beklager men å ende opp som deg er min største frykt. Du er 40 jeg er i slutten av 20 årene, men kjenner jeg mister mer og mer trua. Tenk om jeg fortsatt sitter alene etter 10 år ... Man skal vel aldri gi opp drømmen, men skjønner deg veldig godt. Verden har blitt annerledes nå, og vi har faktisk store sjangser for å ende alene resten av livet... Du har jo hvertfall ikke like mange år som meg igjen da, vi kan godt bytte uff, neida men jeg sliter med dette selv altså.... Anonymous poster hash: b2134...8da Man kan få angst av mindre . Jeg er redd for å bli værende alene, men jeg får glede meg over det som er positivt i livet. Er skikkelig lei av avvisninger. Anonymous poster hash: a1f7e...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Jobb med å finne lykke alene, det er så uendelig mye bedre å være lykkelig alene enn i et dårlig forhold. Tenk alle de som holder sammen pga barn, økonomi, frykt for å være alene osv. Mens de egentlig bare lengter bort. Nei, nyt singellivet så lenge du har det, frihet og muligheten til å gjøre akkurat det du vil. Det fins tusenvis av ting å fylle tiden med, gi deg selv gode opplevelser alene så blir det mye lettere. Jeg har vært på ferie alene, elsket det! Har gjort så mye gøy alene at jeg nesten har blitt litt sær Bruk tid på ting du liker, lær å elske deg selv og elske livet, så dukker det opp en mann hvis det er meningen! Anonymous poster hash: 3f1ba...7a7 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Jobb med å finne lykke alene, det er så uendelig mye bedre å være lykkelig alene enn i et dårlig forhold. Tenk alle de som holder sammen pga barn, økonomi, frykt for å være alene osv. Mens de egentlig bare lengter bort. Nei, nyt singellivet så lenge du har det, frihet og muligheten til å gjøre akkurat det du vil. Det fins tusenvis av ting å fylle tiden med, gi deg selv gode opplevelser alene så blir det mye lettere. Jeg har vært på ferie alene, elsket det! Har gjort så mye gøy alene at jeg nesten har blitt litt sær Bruk tid på ting du liker, lær å elske deg selv og elske livet, så dukker det opp en mann hvis det er meningen! Anonymous poster hash: 3f1ba...7a7 Det er sant det. Har lært meg at et forhold er ganske usikkert. Og det eneste som er det sikre er at man har seg selv, og familien. Man kan ha det fint alene også. Det høres litt fælt ut å tenke på å bli gammel alene, men uansett bedre det enn gammel sammen med en man ikke har det bra sammen med. Anonymous poster hash: a1f7e...4a9 1
Cuckold Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 (endret) Årene går. Jeg nærmer meg 40 år. Har hatt langt forhold bak meg. Har barn, men jeg har hatt en veldig tom følelse etter at jeg ble singel. Er veldig redd for å bli alene for alltid. Har møtt en god del menn fra nettet i løpet av singelperioden. Ble singel da je var 36 år. Og hver gang jeg møter en så sier han at han er forelsket, og noen ganger har det vært gjensidig, men det som skjer hver gang er at han sier at han mister forelskelsen etter en tid. Jeg er derfor blitt veldig redd for å ikke være bra nok for en mann. Og vil neste gi opp. Det er så vondt å bli såret hele tiden. Noen som har hatt lignende erfaringer? Noen tips for å få opp selvtilliten og troen? Hvordan skal jeg tenke for å ikke ta dette som et nederlag, og ikke gi opp drømmen og troen? Anonymous poster hash: a1f7e...4a9 Som kvinne vil det være noen feller du kan falle i på partnermarkedet. Menn er som gruppe ivrigere på å ha sex for sexens skyld enn kvinner, det gjør at kvinner har et overtak på sexrelasjonsmarkedet, noe du som kvinne nyter godt av fordi du gjennom store deler av livet kan få sex med kjekke menn, med mindre du selv tilhører de aller vakreste har du sjans til å få sex med menn som er mer populære på partnermarkedet enn deg. Menn på sin side vil ofte tvert imot gå litt ned i standard når det bare handler om sex for sexens skyld. Mange forhold begynner som seksuelle men følelsesmessig uavklarte forhold, det er jo helt normalt. Det er sjelden folk frir og erklærer hverandre evig kjærlighet før de har vært til sengs. Men det betyr igjen at du som kvinne lett kan fanges i en runddans med menn som egentlig bare vil ha en flørt gående, noen å hygge seg med uten at man nødvendigvis ser for seg at dette skal bli et livslangt forhold. Mens du som kvinne kan ha vanskelig for å se forskjell på dette og forhold som har mer fremtid i seg. Løsningen på problemet ligger i å erkjenne mekanismen jeg her skisserer, forstå at du som kvinne har høyere markedsverdi på markedet for rene seksuelle hyggeforhold enn på markedet for livspartner. En del av de menn du kan ha seksuelle hyggeforhold til er rett og slett ikke interessert i noe mer, og hvis du aldri gir de menn som kan tenke seg et seriøst forhold en sjans fordi du stadig har mulighet til å ha noe gående med en enda kjekkere mann (som du aldri vil få som livspartner), narrer du seg selv og kaster bort årene. Endret 15. juni 2015 av Cuckold 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Er singel jeg også, og ble det nylig. En får panikk, og er redd for å ende opp som alene. Men jeg har alltid vært vant til å være mye alene, så nå prøver jeg å tenke på at jeg har lyst til å gjøre ting jeg vil gjøre. Og ikke tenke for mye på at jeg ikke har noen mann å lene meg på. Men jeg har heller ikke barn, og har nærmest ingen venner. Men allikevel føler jeg at jeg på mange har det ok, men jeg tror det har mye med innstillingen en har. Før var jeg i helt harnisk hvis ting gikk skeis i livet, men jeg prøver å ikke tenke for mye på hva andre tenker om meg. Jeg er jo meg, og det må jeg bare innse og gjøre det beste ut av. Så ikke tenk for mye på at du er singel. Fokuser heller på å nå dine drømmer, mål, utvikle seg, se og lære nye ting. Så faller ting på plass etter hvert. Anonymous poster hash: cdb57...cf1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå