Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere med tynne legger og lite penger og lyst på støvletter;

I dag fant jeg de perfekte skoene på eurosko :) De er sorte og opp til under kneet, høy hel og bare til å dra på uten glidelås! Meget pene og koster bare 400 og jeg er kjempeglad for nå slipper jeg å se ut som en kalv!

Hilsen deres reklamebyrå Spidey ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER MED NYE STØVLETTER!

Det er en utrolig deilig følelse når man endelig finner det man har leita etter :)

Skrevet

Jepp thænk ju :) Har ikke funnet ordentlige på... nei faktisk aldri har jeg det!

Er det forresten noen måte å feite opp leggene sine på og bare leggene? :-?

Skrevet
Er det forresten noen måte å feite opp leggene sine på og bare leggene? :-?

Tja, tåhev kanskje??? :roll:

Gjest Sukkerert
Skrevet
og jeg er kjempeglad for nå slipper jeg å se ut som en kalv!

morsom du :hoho:

Skrevet

;D men kalver har jo tynne bein og jeg er meget dårlig på metaforer :o

Gjest Lilleulv ikke pålogget
Skrevet

Hvis du skal fete opp leggene så må du nok trene musklene der hardt!

Skrevet

Hømmh da setter jeg heller pris på de nye skoene ;)

Skrevet

Noe sier meg at jeg altfor tynne legger siden jeg ikke passer dem heller? men men, de står i skapet mitt og jeg bruker dem likevel!

Skrevet
Til dere med tynne legger og lite penger og lyst på støvletter;

I dag fant jeg de perfekte skoene på eurosko :) De er sorte og opp til under kneet, høy hel og bare til å dra på uten glidelås! Meget pene og koster bare 400 og jeg er kjempeglad for nå slipper jeg å se ut som en kalv!

Hilsen deres reklamebyrå Spidey ;D

Disse har jeg kjøpt meg og.. storfornøyd :D Blir høst med skjørt alikevel.. olykke :D

Skrevet

Jepp i dag skal jeg være skjempekul med rutete grått kort skjørt og de skoene og en sort halvgjennomsiktig genser hu hei! ;D

Forresten, er det unormalt at jeg ikke bruker strømpebukser enda? Synes det er altfor varmt, men igjen har jeg veldig hvite bein :-? Menmen det er jo slik hudfargen min er, og dømming av hudfarge er rasisme :)

Skrevet

Jeg går med strømpebukser nå, nettopp pga at jeg er så hvit. dessuten så fryser jeg fort. men bare gå uten du :D

Skrevet

jepp det hadde jo værtrart hvis beina mine var brune og resten ikke :D Sukk, så mye for ei uke på stranda i italia.. :roll:

Skrevet

O, kom på enda en grunn til hvorfor jeg går med strømpebukser; de fyller opp skaftet. litt i alle fall :wink:

Skrevet

Aha! men disse er pinetrange, gruer meg til strømpebuksetid :( Heldigvis ikke så stramme at de kager valker på leggene iallfall, det er ikke mye pent å se på det! :D

Skrevet

Nei, huff. da er det nesten bedre å gå med for store :sjarmor: eller hva? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...