AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Skal i bryllup og har kjøpte denne kjolen. Jeg er rimelig bleik, i tillegg til at det ikke er særlig varmt, og så føler jeg meg litt mer påkledd med strømpebukse. Men hvilken farge bør jeg velge? Kjolen er litt gjennomsiktig så sort er utelukket. Anonymous poster hash: ffe12...f8e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Du velger en strømpebukse i 10 denier og farge som er så lik din hud tone du finner. Smør deg ev med selvbruning på hele kroppen for å få litt farge. Anonymous poster hash: 9feaa...461
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Du velger en strømpebukse i 10 denier og farge som er så lik din hud tone du finner. Smør deg ev med selvbruning på hele kroppen for å få litt farge. Anonymous poster hash: 9feaa...461 Takk for svar. Har tatt noen få minutt i solarium, så får ta noen ganger til før helgen og bryllupet kommer. Har også smurt meg med selvbruning, men jeg forventer ikke mirakler. Om noen har enda mer nøyaktige tips til merke og fargenavn så kom gjerne med dem. Har bare Cubus, Lindex og Kappahl i nærheten av her jeg bor. Anonymous poster hash: ffe12...f8e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 De ulike merkene har ulike navn på sine fargekoder å uten at se hud tonen din blir det feil å anbefale en spesiell farge, du må prøve deg frem på strømpeprøvene som finnes i butikk. ' Selv foretrekker jeg KappAhl og Lindex sine strømpebukser. Anonymous poster hash: 9feaa...461
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Prøver meg på en invisible 10 den, neutral skin fra Kappahl. Det var den lyseste jeg fant. Så får jeg prøve den på når jeg kommer hjem, og om det blir kræsj så får jeg sjekke på Lindex. Anonymous poster hash: ffe12...f8e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Denne hadde vært kul og stått i stil med kjolen: http://picture-cdn.wheretoget.it/je9nf4-l.jpgAnonymous poster hash: ea637...872 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Denne hadde vært kul og stått i stil med kjolen: http://picture-cdn.wheretoget.it/je9nf4-l.jpgAnonymous poster hash: ea637...872 Hehe, litt for crazy for meg. Anonymous poster hash: ffe12...f8e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 Denne hadde vært kul og stått i stil med kjolen: http://picture-cdn.wheretoget.it/je9nf4-l.jpgAnonymous poster hash: ea637...872 Kjempekul hvis man er 4år! Anonymous poster hash: 9feaa...461 1
Doroline Skrevet 15. juni 2015 #9 Skrevet 15. juni 2015 Lindex har noen så supertynne at det ser ut som om du ikke har på deg strømper, bare nydelige silkeben. Kjøper ikke andre 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #10 Skrevet 16. juni 2015 Jah, skulle prøve strømpebuksen i går når jeg kom hjem. Drar til for å få den skikkelig på, og klarer å stikke fingeren gjennom strømpebuksa... Er ikke vandt med så tynne strømpebukser. Syntes uansett den var litt for shiny. Drar på Lindex senere i dag og sjekker ut hva de har. Anonymous poster hash: ffe12...f8e
Gjest Tigress Skrevet 16. juni 2015 #11 Skrevet 16. juni 2015 Den til Pierre Robert som heiter "touch of tan" i 10 denier er veldig fin. Ovanfrå ser han litt blank ut, men i spigelen og ute ser det heilt knall ut.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #12 Skrevet 17. juni 2015 Kjøpte to stykker fra Lindex i går. Semi matt, 5 DEN (!) i fargene honey og sun tan tror jeg de het. Fikk tips om å bruke hansker når jeg skulle ta de på. Så da gjorde jeg det og jeg fikk de på uten at de raknet. Var nesten ikke forskjell på fargene, men tror den sun tan var finest, så det blir nok den kommer til å bruke. Så tar jeg med den andre i veska, i tillegg til blank neglelakk. Anonymous poster hash: ffe12...f8e 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #13 Skrevet 17. juni 2015 Den til Pierre Robert som heiter "touch of tan" i 10 denier er veldig fin. Ovanfrå ser han litt blank ut, men i spigelen og ute ser det heilt knall ut. Rart det der at de ser forskjellige ut fra ulike vinkler... Kjenner meg igjen i det du sier. Stort sett er de mye mattere når du ser de i spreil enn ovenfra. Har også brent meg andre veien. De så helt matte ut ovenfra, men for alle andre så de ut som noe drag-artister ville brukt!:-) Anonymous poster hash: 117f6...2e3 1
Gjest Tigress Skrevet 17. juni 2015 #14 Skrevet 17. juni 2015 Rart det der at de ser forskjellige ut fra ulike vinkler... Kjenner meg igjen i det du sier. Stort sett er de mye mattere når du ser de i spreil enn ovenfra. Har også brent meg andre veien. De så helt matte ut ovenfra, men for alle andre så de ut som noe drag-artister ville brukt!:-)Anonymous poster hash: 117f6...2e3 Ikkje sant! Og ein annan ting er at hudfarga strømpisar må ha litt skinn for å ikkje sjå ut som pinner. Eg likar ikkje blanke strømpisar, men nett hudfarga strømpisar må ha litt skinn. Desse eg nemnte syntest eg var litt vel blanke, men så kommenterte naboen min på jobb at dei var flotte og ho sa dei ikkje var blanke frå hennar ståstad. Og seinare på dagen var det ein som trudde eg hadde nakne bein, så desse har eg litt tru på, altså. Men dei er vanskelege å få tak i, og dei raknar ofseleg lett...
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #15 Skrevet 17. juni 2015 Ikkje sant! Og ein annan ting er at hudfarga strømpisar må ha litt skinn for å ikkje sjå ut som pinner. Eg likar ikkje blanke strømpisar, men nett hudfarga strømpisar må ha litt skinn. Desse eg nemnte syntest eg var litt vel blanke, men så kommenterte naboen min på jobb at dei var flotte og ho sa dei ikkje var blanke frå hennar ståstad. Og seinare på dagen var det ein som trudde eg hadde nakne bein, så desse har eg litt tru på, altså. Men dei er vanskelege å få tak i, og dei raknar ofseleg lett... Helt enig med deg... Helt matte ser ikke bra ut... Litt shiny er bare bra... :-)Anonymous poster hash: 117f6...2e3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #16 Skrevet 17. juni 2015 Ikkje sant! Og ein annan ting er at hudfarga strømpisar må ha litt skinn for å ikkje sjå ut som pinner. Eg likar ikkje blanke strømpisar, men nett hudfarga strømpisar må ha litt skinn. Desse eg nemnte syntest eg var litt vel blanke, men så kommenterte naboen min på jobb at dei var flotte og ho sa dei ikkje var blanke frå hennar ståstad. Og seinare på dagen var det ein som trudde eg hadde nakne bein, så desse har eg litt tru på, altså. Men dei er vanskelege å få tak i, og dei raknar ofseleg lett... Jeg kjøpte meg et par av de på OBS i går, det sto limited edition på dem og de har dem ikke på pierrerobert.no. Kanskje jeg får ta meg en tur på OBS og sikre meg noen par til. Anonymous poster hash: da6be...915
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #17 Skrevet 17. juni 2015 Jeg kjøpte meg et par av de på OBS i går, det sto limited edition på dem og de har dem ikke på pierrerobert.no. Kanskje jeg får ta meg en tur på OBS og sikre meg noen par til. Anonymous poster hash: da6be...915 Jeg blingset, de har dem jo her: http://pierrerobert.no/tights-10-den-touch-of-tan/p/1220 Anonymous poster hash: da6be...915
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå