QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 (endret) Endret 15. juni 2015 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Hvilken bank snakker vi om?Anonymous poster hash: 40e3b...2f2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Hvordan i alle dager får man det til å fungere? skal signere noe, men det står bare at jeg mangler plugin. Jeg prøver å laste ned java, men det er også umulig. Får det ikke til hverken i firefox, chrome eller explorer Hvorfor bruker du ikke BankId på mobil?Anonymous poster hash: f9b17...b89
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2015 Hvorfor bruker du ikke BankId på mobil?Anonymous poster hash: f9b17...b89 Bankid fungerer ikke, fordi jeg ikke har java (eller den vil ikke aktiveres) . Problemet mitt er at de bruker pluggin for java, men nettleserne mine blokkerer java. Jeg blir gal av dette, har prøvd alt mulig
-Jiinxs- Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 (endret) Hvordan i alle dager får man det til å fungere? skal signere noe, men det står bare at jeg mangler plugin. Jeg prøver å laste ned java, men det er også umulig. Får det ikke til hverken i firefox, chrome eller explorer Er det et PDF dokument du prøver å få signere elektronisk? Bankid fungerer ikke, fordi jeg ikke har java (eller den vil ikke aktiveres) . Problemet mitt er at de bruker pluggin for java, men nettleserne mine blokkerer java. Jeg blir gal av dette, har prøvd alt mulig Jeg trodde at de fleste banker hadde gått vekk ifra Java ved innlogging? Hvilken bank er det du bruker? Skriv about:addons i adresselinjen i Firefox, gå til Plugins og aktiver Java om du finner den på listen. Endret 15. juni 2015 av -Leon-
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2015 Er det et PDF dokument du prøver å få signere elektronisk? Jeg trodde at de fleste banker hadde gått vekk ifra Java ved innlogging? Hvilken bank er det du bruker? Skriv about:addons i adresselinjen i Firefox, gå til Plugins og aktiver Java om du finner den på listen. Ja, det trodde jeg også, men neida en drittbank har den hehe Jeg slapp heldigvis å signere, men ellers takk for hjelpen Huff for et strev for ingenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå