Gå til innhold

Java, signering

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:laugh:

Endret av Evilposelos
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken bank snakker vi om?

Anonymous poster hash: 40e3b...2f2

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i alle dager får man det til å fungere? skal signere noe, men det står bare at jeg mangler plugin. Jeg prøver å laste ned java, men det er også umulig. Får det ikke til hverken i firefox, chrome eller explorer :kjempesinna::kjempesinna:

Hvorfor bruker du ikke BankId på mobil?

Anonymous poster hash: f9b17...b89

Skrevet

Hvorfor bruker du ikke BankId på mobil?

Anonymous poster hash: f9b17...b89

Bankid fungerer ikke, fordi jeg ikke har java (eller den vil ikke aktiveres) . Problemet mitt er at de bruker pluggin for java, men nettleserne mine blokkerer java. Jeg blir gal av dette, har  prøvd alt mulig :bond:  

Skrevet (endret)

Hvordan i alle dager får man det til å fungere? skal signere noe, men det står bare at jeg mangler plugin. Jeg prøver å laste ned  java, men det er også umulig. Får det ikke til hverken i firefox, chrome eller explorer  :kjempesinna:  :kjempesinna:

Er det et PDF dokument du prøver å få signere elektronisk?

Bankid fungerer ikke, fordi jeg ikke har java (eller den vil ikke aktiveres) . Problemet mitt er at de bruker pluggin for java, men nettleserne mine blokkerer java. Jeg blir gal av dette, har  prøvd alt mulig :bond:

Jeg trodde at de fleste banker hadde gått vekk ifra Java ved innlogging? Hvilken bank er det du bruker?

Skriv about:addons i adresselinjen i Firefox, gå til Plugins og aktiver Java om du finner den på listen.

Endret av -Leon-
Skrevet

Er det et PDF dokument du prøver å få signere elektronisk?

Jeg trodde at de fleste banker hadde gått vekk ifra Java ved innlogging? Hvilken bank er det du bruker?

Skriv about:addons i adresselinjen i Firefox, gå til Plugins og aktiver Java om du finner den på listen.

Ja, det trodde jeg også,  men neida en drittbank har den hehe ;) 

Jeg slapp heldigvis å signere, men ellers takk for hjelpen :)   Huff for et strev for ingenting :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...