Gjest Mocchhaa Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Lurer på hvilke rutiner dere her har i dusjen, og eventuelt hvilke produkter dere bruker, og hvor ofte dere dusjer kroppen/vasker håret
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 først åpner jeg med Libiamo fra La Traviata, for å få oppmerksomheten fra alle naboene gjennom det åpne vinduet. det er viktig med en advarsel. deretter beveger jeg meg fort over til noe mer "folkelig", med Tomas Ledins sang "Hon Är Flickan". da kommer tempoet godt i gang! selve vaskedelen består nå av skritt og skitt, og da passer det godt med en god gammel slager, "It Must Have Been Love" av Roxette er en höydare. denne svitsjer fort over til Divinyls store hit "I Touch Myself", uten at vi skal gå noe mer inn på åssen vaskingen pågår just her. Vi er da ikke grisete. Så langt, så vel, og nå står håret for tur. Da er det rett over i min egen sjanger, her kan det variere litt hva vi åpner hovednummeret med. Favoritten er vel allikevel Summertime Blues, min stil av den er definitivt i Brian Setzners tolkning av sangen. Det fører rett over i norsk rockabilly a la Teencats' svingende sang "Elisabeth". Og da bruker det være fritt for varmvann, så da går det over i klagesang. 7
Thalassos Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Dusjer håret annenhver dag, kroppen hver dag. Når jeg dusjer kroppen tar jeg vann på kroppen, vasker meg med Palmolive med mango under armene og føttene, og intimsåpe i underlivet. Avslutter med "in shower bodly lotion" fordi jeg ikke gidder å smøre meg med body lotion. Skal slutte med sistnevnte, jeg blir gående som et kronelys (voksaktig) i noen timer. Når jeg vasker håret i tillegg tar jeg vann i håret og på kroppen, står gjerne leeeeeenge under rennende vann, bruker Herbal Essences fordi den lukter så sykt godt, shampo, skylle, hårkur (annenhver uke) i ca 10 minutter, skylle, balsam - vente 2 minutter, skylle. Samtidig som jeg har hårkur eller balsam vasker jeg meg med en av såpene jeg har (ca 15 forskjellige) under armene, intimsåpe i underlivet og avslutter med parafin-bodylotion .. Tar meg gjerne en trall eller dans, eller former håret så jeg får kortkortkort hår med shampo
Pearl2.0 Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Sjampo, vasker kroppen, barberer, balsam også kroppen en gang til☺ hver dag.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Vasker håret 2 ganger med sjampo, vasker kroppen 2-3 ganger med mild såpe, skyller i balsam.Anonymous poster hash: c76b1...836
Gjest Mocchhaa Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Sjampo, hårkur/spray, (barbering) såpe til resten av kroppen, skylling en god stund, ferdig.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Vasker håret med sjampo to ganger, har i hårkur eller balsam og lar det sitte i mens jeg barberer meg og vasker kroppen. Skyller ut fra håret og resten av kroppen, og så er jeg ren og pen. Anonymous poster hash: 4f252...66e 1
Rosaboble15 Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 Vasker håret med sjampo(en gang), har i balsam/hårkur. Vasker kroppen, skrubber kroppen, barberer det som eventuelt skal barberes, vasker ansiktet, skyller ut balsam/kur.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #9 Skrevet 15. juni 2015 Vasker ansiktet først med La Roche-Posay Toleriane renselotion, deretter håret med en shampoo uten sulfater eller en rensebalsam, tar så i en pleiende balsam uten silikoner og mineraloljer og lar den virke mens jeg vasker resten av kroppen med en dusjolje. Noen ganger skrubber jeg også ansiktet (MD Formulations Face and Body Scrub) og/eller kroppen med en sånn hanske fra Body Shop. Anonymous poster hash: a7e3a...dab
Djungelvrål Skrevet 15. juni 2015 #10 Skrevet 15. juni 2015 Vasker håret 2 ganger med sjampo, vasker kroppen 2-3 ganger med mild såpe, skyller i balsam.Anonymous poster hash: c76b1...836 Hvorfor vasker du kroppen 3 ganger?? 4
Gjest Honeyblossom Skrevet 15. juni 2015 #11 Skrevet 15. juni 2015 Vasker først håret med Tigi Bed Head (rød flaske) så skyller jeg ut. Deretter tar jeg i Balsam som skal sitte i 3 min så mens den får tid til å godgjøre seg i håret mitt vasker jeg kroppen med Japanese Cherry Blossom fra The Body Shop, ansiktet med Garnier Skin Naturals (Peeling/ansiktsmaske en gang i uka), og barberer meg om det trengs før jeg skyller ut balsamen og voila ferdig.
Jolene Skrevet 16. juni 2015 #12 Skrevet 16. juni 2015 Vasker håret 2 ganger, skyller ut og tar i balsam. Deretter vasker jeg kroppen med en olivensåpe fra Hellas, vasker meg mellom beina og barberer der det trengs. Skyller ut balsam, ferdig på 10 minutter.
Heartfilia Skrevet 16. juni 2015 #13 Skrevet 16. juni 2015 Vasker håret, skyller det ut og deretter tar i balsam. Så vasker jeg kroppen, barberer meg og vasker ut balsamen. Så skrubber jeg ansiktet, og bruker cleansing foam etter det.
Chizue Skrevet 16. juni 2015 #14 Skrevet 16. juni 2015 Hm.. Sjampo, vasker kroppen, skyller ut sjampo..Ferdig. Kanskje stå litt ekstra i dusjen. Bruker ikke sjampo hver dag, men skyller håret de gangene jeg ikke vasker det
Million Skrevet 16. juni 2015 #15 Skrevet 16. juni 2015 Jeg bruker klut til å vaske meg med. Føler at jeg får skrubbet best da og blir renest. Skyller først hår og kropp litt så alt blir vått, og holder kluten under vannet. Skrur så av vannet, tar shampoo i håret og vasker det. Tar så flytende såpe på kluten og går over kroppen fra halsen og ned. Skrubber bryst og mage og under armene osv nedover. Siste som blir vasket er underlivet. Skyller så ut shampoen og tar i balsam, vasker ansiktet med egen såpe, skyller så kroppen og ansiktet mens balsamen virker og skyller den ut til sist. Ferdig. Når det gjelder produkter bruker jeg litt forskjellig og har ikke noe fast egentlig. Akkurat nå for tiden bruker jeg Nivea dusjsåpe, og Dove såpe til ansiktet. Shampooen er en type med argan olje i, bra for min tørre hårtype.
fresia Skrevet 16. juni 2015 #16 Skrevet 16. juni 2015 shampo, (hårkur), balsam, (barbering), dusjsåpe, skylle ut balsam - ferdig!
Gjest Mocchhaa Skrevet 16. juni 2015 #17 Skrevet 16. juni 2015 Hm.. Sjampo, vasker kroppen, skyller ut sjampo..Ferdig. Kanskje stå litt ekstra i dusjen. Bruker ikke sjampo hver dag, men skyller håret de gangene jeg ikke vasker det Blir ikke håret tørt eller litt vanskelig å jobbe med om du ikke bruker balsam (siden du bare skyller det uten å vaske det noen ganger)?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #18 Skrevet 16. juni 2015 Tar noen selfies lettkledd, vasker hår og kropp, ny selfie, shampoo, ny selfie, former som lano unge, vasker det ut. ny selfie. Anonymous poster hash: 792f9...7e8 2
Chizue Skrevet 16. juni 2015 #19 Skrevet 16. juni 2015 Blir ikke håret tørt eller litt vanskelig å jobbe med om du ikke bruker balsam (siden du bare skyller det uten å vaske det noen ganger)? Nei Mitt hår har alltid vært veldig glatt, kan ikke rotflette det eller flette det. Selvom jeg bruker hårspray i det, så tar det 1t også faller det ut x) Har gitt beskjed til alle frisører at om de ønsker å style håret mitt på best mulig måte etter en klipp, så må de for all del ikke bruke balsam...Ingen hører på meg.. "Alle må bruke balsam for glatt, mykt, lett medgjørlig hår" -De angrer hver eneste gang og ender opp med å bruke alt for mye hårspray slik at håret mitt blir stivt og ekkelt
ohdeergod Skrevet 16. juni 2015 #20 Skrevet 16. juni 2015 Shampo, skyller. Balsam, skyller. Vasker kroppen med shower gel, deretter vasker med Asan på intime steder. Skylle, ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå