Gå til innhold

Rema 1000: Middag til hele familien til under hundrelappen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om oppskriftene i Rema-heftet? Middag til hele familien til under hundrelappen. Bruker du dem noen ganger? God mat?

Anonymous poster hash: 9753d...0bd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelige greier. Oppskriftene legger dessuten til grunn at man har en del basisvarer fra før, så den hundrelappen er litt relativ.

Anonymous poster hash: 918eb...1be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelige greier. Oppskriftene legger dessuten til grunn at man har en del basisvarer fra før, så den hundrelappen er litt relativ.Anonymous poster hash: 918eb...1be

Og akkurat det har Solveig Barstad og tv2 grepet fatt i og påpekt.

Nei, her i huset bruker vi ikke den løsningen.

Anonymous poster hash: 7e042...3f5

Skrevet

Har ikke funnet noe som frister særlig der. 
Føler det blir veldig smakløse greier og at jeg hadde måttet tilsette en del selv for å få en GOD middag ut av det. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er mye godt, og lettvint! :) Er helt supert!

Anonymous poster hash: 4ad5f...42b
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke andre steder bør jeg se etter oppskrifter da? Matprat?

AnonymBruker
Skrevet

Problemet med konseptet er troverdigheten til denne "TV-kokken", som dret seg ut da han var deltaker i Farmen i 2003. Klarer ikke å ta noe av det han fronter seriøst etter det.

Anonymous poster hash: 32524...c1d

Skrevet

Jeg synes mye har smakt veldig godt, det er mange av oppskriftene jeg har laget igjen :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes mye har smakt veldig godt, det er mange av oppskriftene jeg har laget igjen :)

Hvilke favoritter har du?

Skrevet

Hvilke favoritter har du? Anonymous poster hash: 9753d...0bd

Jeg liker godt sitrongresskylling (med lårfilet), karriboller og kokosris, og kyllingklubber med spinat og tomat :) Er et par flere også, men kommer ikke på hva de heter akkurat nå.

• Liker 4
Skrevet

Har forsøkt noen av de, men har måttet tilsette litt mer krydder/smak for at det skal bli veldig godt, men det er fine utgangspunkt-oppskrifter. Og vi har stort sett alle basisvarene i huse fra før av. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte veldig godt en oppskrift med Torsk og smørsaus med kapers. Helt fantastisk.

Finner ellers gode oppskrifter på matprat.no, godfisk.no eller trines matblogg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke andre steder bør jeg se etter oppskrifter da? Matprat?

Vil ikke anbefale det. Og Godt.no bør du holde deg langt unna. Der er det mange oppsskrifter som lager retter som du vil måtte kaste.

Du kan prøve Trines matblogg. Men kun dersom du har litt greie på mat: oppskriftene må ofte tilsettes mye krydder for å få noe smak. Og for alt av kaker og bakst gjelder følgende regel: del mengden gjær på 4, mengden sukker på (minst) 2.

Er du noenlunde oppegående på engelsk: bruk engelske sider. Utvalget der er betydelig større (fra oppskrifter som forklarer, med bilder, hvordan du koker et egg til oppskrifter som går ut fra at du forstår det grunnleggende på egenhånd og er mer konsepter. Antallet lesere er også såpass stort at brukeromtalene forteller deg hva som er ok.

Anonymous poster hash: e8868...235

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...