AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #21 Del Skrevet 15. juni 2015 Og de er mindre verdt enn deg, fordi...? Når sa jeg noe om verdi? Hvis meg gjerne hvor jeg skrev dette. Jeg synes ellers jeg forklarte greit hvorfor jeg synes det er harry og spesielt. Anonymous poster hash: b3833...475 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #22 Del Skrevet 15. juni 2015 Dersom det hjelper dem å takle at livet ble som det ble, at de ikke kan utføre drømmene sine, så syns jeg det er helt greit. Bedre at de aksepterer livet deres, enn at de fortsetter å være deprimert for eks. Anonymous poster hash: b1c62...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 15. juni 2015 #23 Del Skrevet 15. juni 2015 Livets skole går jo alle på - livets harde skole er nok for de som har hatt det mer utfordrende enn normalen ... og han med videreutdanning i livets KNALLharde skole har nok opplevd særdeles mange utfordringer Vet ikke hvorfor de skriver det jeg. Kanskje har de ikke annen utdanning eller kanskje synes de det livet har lært dem utenfor skolen har preget de mest? Det er kanskje flest utenfor arbeidslivet som skriver dette ... "Livet" er kanskje mer tilstedeværende for de som ikke blir "distrahert" av arbeidslivet? Hahaha, det ramlet ned masse svada her nå - det første som slo meg om noe jeg egentlig ikke har tenkt over før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 15. juni 2015 #24 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg synes ikke at det er en vits eller patetisk, ikke morsomt heller. Om man ikke kjenner til livets harde skole, så har man levd et beskyttet liv. Anonymous poster hash: ea3db...f98 Hm. Jeg er uenig. De fleste får seg faktisk livserfaring, det er få som kommer seg lekende lett gjennom livet. Jeg tenker selvmedlidenhet med en gang jeg leser at folk skriver det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 15. juni 2015 #25 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg assosierer uttrykket "livets harde skole" med tidligere rusmisbrukere og prostituerte og folk i den duren. Visste ikke mange skrev det på facebook (ikke sett det blant mine venner), men ville jo - avhengig av personen selvsagt - tenkt at det enten var en med dårlig humor eller en som unnskylder sin mangel på utdannelse med motgang i livet, som ganske sikkert er overdrevet. Du har ikke gått livets harde skole fordi du droppet ut av frisørfaget pga at du likte bedre å drikke smirnoff ice enn å gjøre lekser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 15. juni 2015 #26 Del Skrevet 15. juni 2015 Du har ikke gått livets harde skole fordi du droppet ut av frisørfaget pga at du likte bedre å drikke smirnoff ice enn å gjøre lekser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #27 Del Skrevet 15. juni 2015 Dere har sannelig mye å irritere dere for. Stakkars... La folk skrive hva de vii... og ikke døm dem etter det da... Jo, akkurat det dømmer jeg folk for! Noe så latterlig, kun uføre, narkomane, alkoholikere, barnevernsfolk (som ble tatt som barn, eller har blitt fratatt barna sine), psykisk syke, fattige, kriminelle og eks-versjonene av alle disse, som presterer å skrive noe sånt offentlig. (Jeg havner i to-tre grupper her selv, men kunne ikke ramlet meg inn å brette det ut for alle og enhver.) Hadde jeg kunnet skulle jeg gjerne delt litt sosial intelligens med de, for det har de sannelig ikke! Jeg reagerer også på denne dømmingen. Som sagt har jeg også gått livets til dels knallharde skole som førte til at jeg ble ufør før jeg hadde muligheten til å utdanne meg. Nå er jeg imidlertid i gang med universitetsutdanning. Det kunne ikke ramle meg inn å skrive på fb at jeg har livets (knall)harde skole, men jeg reagerer på denne latterliggjøringen av folk som av forskjellige grunner ikke har hatt samme forutsetninger til å gjøre det samme som dere. Det er bare lavmål. Anonymous poster hash: 205a8...f32 Tror du har misforstått Ingen dømmer folk som har gått livets harde skole. Man dømmer de som SKRIVER det under utdanning på facebook! Anonymous poster hash: 3b108...217 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 16. juni 2015 #28 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg har sett dummere ting på facebook. Blant annet folk med høy utdanning som skryter av livet sitt ved den minste anledning, og tror at de er perfekte. Det er enda mer stusselig, syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 16. juni 2015 #29 Del Skrevet 16. juni 2015 Er ikke den vitsen ganske brukt nå? Jeg synes det er litt patetisk at så mange skriver det. Anonymous poster hash: 4e65c...d4a Er enda mer patetisk å lage en tråd om det. Og spesielt siden vi har hatt en annen tråd om dette tidligere.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #30 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg vet om et par stykker der det er skrevet med humor og glimt i øyet, dette er folk som ikke legger seg ned og syter over at livet har blitt som det har blitt, men det er ingen tvil om at de har hatt det tøft. Så har du enkelte andre som stadig er ute på Facebook og legger all skyld for alt galt i deres liv på alle andre enn seg selv, da gjerne innvandrere, Nav, barnevernet og "haterne". Da blir det, i kombinasjon med "livtes harde skole", ganske tydelig at de ikke gjør så mye for å bedre sitt eget liv. Jeg har sett dummere ting på facebook. Blant annet folk med høy utdanning som skryter av livet sitt ved den minste anledning, og tror at de er perfekte. Det er enda mer stusselig, syns jeg. Two wrongs don't make a right, som det heter. At noe annet også er dumt, gjør ikke noe annet bedre. Er enda mer patetisk å lage en tråd om det. Og spesielt siden vi har hatt en annen tråd om dette tidligere.. Ah, det blir mer patetisk av at noen andre har tenkt på det samme tidligere og at man ikke tråler seg igjennom hele forumet for å finne slikt før man poster. Anonymous poster hash: fb07b...9e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #31 Del Skrevet 16. juni 2015 Når jeg hører uttrykket "livets harde skole" så tenker jeg på ting som omsorgssvikt, overgrep, rusmisbruk, hjemløshet osv... Jeg tror ikke folk flest har opplevd dette. Det som er teit, er å blande det sammen med livets skole, som vi alle går. Anonymous poster hash: 4e837...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #32 Del Skrevet 16. juni 2015 "Livets skole" er litt teit å skrive. Det lyder liksom "jeg har mer erfaring enn noen andre, og har overlevd ". Jeg har også kjent på det å ha det vondt. Selvtillit på bunnen, lite/ingen venner og mobbing, men mange har det verre enn meg, og mitt liv er nok veldig lett i forhold til mange andre sitt....så jeg føler ikke for å si at jeg har studert livets skole. For alle tar livets skole på sin måte.Anonymous poster hash: cabee...627 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #33 Del Skrevet 16. juni 2015 Kan de ikke bare skrive det som det er: Fullført ungdomsskole på voksenopplæringen Anonymous poster hash: 72737...23f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå