AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Del Skrevet 15. juni 2015 Er ikke den vitsen ganske brukt nå? Jeg synes det er litt patetisk at så mange skriver det. Anonymous poster hash: 4e65c...d4a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Del Skrevet 15. juni 2015 Det er en morsom måte å skrive at man ikke var flink på skolen. Som om det er noe morsomt. Anonymous poster hash: d1a6e...f48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Del Skrevet 15. juni 2015 Mellom linjene er det vel elendige karakterer, ingen utdanning, vanskelig oppvekst iblandet litt selvmedlidenhet. Ihvertfall gjelder det de jeg kjenner som bruker den der. Den var oppbrukt for 20 år siden, så de klarer ikke engang å finne på en original oneliner. Anonymous poster hash: 4c825...d0c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 15. juni 2015 #4 Del Skrevet 15. juni 2015 På min venneliste er det en som har videreutdanning, han har nemlig gått "livets KNALLharde skole." - så det, så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg har gått livets harde skole, men har ikke skrevet den opp på facebook-cven min. Men hvorfor irriterer det dere at noen skriver det? Anonymous poster hash: 205a8...f32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #6 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg synes ikke at det er en vits eller patetisk, ikke morsomt heller. Om man ikke kjenner til livets harde skole, så har man levd et beskyttet liv. Anonymous poster hash: ea3db...f98 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 15. juni 2015 #7 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg synes det er litt teit ja, og de fleste har vel gått livets harde skole i tillegg til at de har tatt utdanning. For min del så virker det nesten som noen skriver det fordi de mener at de har hatt et mer vanskelig liv enn andre. Ser dette i sammenheng med hvilken type person de er, og det gjelder ikke alltid. Men jeg ser ofte at det er en spesiell type person som har dette på facebook. Noen bruker det vel kanskje humoristisk, men ser ikke helt hvorfor det er så morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Del Skrevet 15. juni 2015 Men hvorfor irriterer det dere at noen skriver det? Fordi folk tror de er originale og morsomme. Anonymous poster hash: 1278c...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plotty Skrevet 15. juni 2015 #9 Del Skrevet 15. juni 2015 Dere har sannelig mye å irritere dere for. Stakkars... La folk skrive hva de vii... og ikke døm dem etter det da... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #10 Del Skrevet 15. juni 2015 jeg trudde dette var bare en måte for folk å si at de har vært på kjøret? Anonymous poster hash: d14b8...bbc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #11 Del Skrevet 15. juni 2015 Dere har sannelig mye å irritere dere for. Stakkars... La folk skrive hva de vii... og ikke døm dem etter det da... Jeg reagerer også på denne dømmingen. Som sagt har jeg også gått livets til dels knallharde skole som førte til at jeg ble ufør før jeg hadde muligheten til å utdanne meg. Nå er jeg imidlertid i gang med universitetsutdanning. Det kunne ikke ramle meg inn å skrive på fb at jeg har livets (knall)harde skole, men jeg reagerer på denne latterliggjøringen av folk som av forskjellige grunner ikke har hatt samme forutsetninger til å gjøre det samme som dere. Det er bare lavmål. Anonymous poster hash: 205a8...f32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #12 Del Skrevet 15. juni 2015 Har også fått inntrykk av at en del som fører opp "livets harde skole" mener de har hatt det mye verre og tøffere enn de som har utdanning. Leste nettopp et facebook bilde hvor det sto noe slik som "Jeg har ikke en fancy tittel, men jeg har en mastergrad i livets harde skole". Dette blir latterlig og stakkarslig. De som har utdannelse kan ha hatt et tøffere liv enn de som har gått "livets harde skole". Man kan fint mene man har gått "livets harde skole", men man skriver det da ikke på facebook. Som nevnt over er det en gjenganger i hvilke folk som skriver dette. Anonymous poster hash: 41025...965 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 15. juni 2015 #13 Del Skrevet 15. juni 2015 Det er vel en liten trøst for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 15. juni 2015 #14 Del Skrevet 15. juni 2015 Ikke alle vet hvor hard livets skole kan være. Man lærer så lenge man lever, men om man ikke lærer så er man i beste fall i live... Så har man gått på livets harde skole, og gjør kanskje det den dag i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #15 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg har 6 års høyere utdanning på universitet, og 6 i snitt fra videregående. Likevel oppfører jeg meg ikke som en overlegen douche overfor folk som ikke har høyere utdanning (det er faktisk langt over 50% av nordmenn). Hvis de har lyst til å skrive at de har gått livets harde skole, så greit for meg? Mange utdannelser er uansett ikke så harde, man kan ikke automagisk forvente respekt fra hele Norge bare man tar noen år med ekstra skole. Anonymous poster hash: 828ca...e1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #16 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg tenker automatisk at dette er en spesiell gruppe folk. Og sorry mac, men det er ikke slik at alle uten utdannelse har levd et vanskeligere liv og lært seg mer street cred eller hva man skal si enn de som har klart å ta skole eller utdannelse også. Det er helt helt ok å ikke ta utdannelse, men når du nesten er stolt av det og i tillegg tror at livet ditt er så jævla spesielt at det er en slags skole i seg selv å ha levd det..herregud. HARRY. Dette gjelder de som skriver dette i fullt alvor. De som skriver det fordi de tror det er morsomt har bare dårlig humor. Anonymous poster hash: b3833...475 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 15. juni 2015 #17 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg tenker automatisk at dette er en spesiell gruppe folk. Og sorry mac, men det er ikke slik at alle uten utdannelse har levd et vanskeligere liv og lært seg mer street cred eller hva man skal si enn de som har klart å ta skole eller utdannelse også. Det er helt helt ok å ikke ta utdannelse, men når du nesten er stolt av det og i tillegg tror at livet ditt er så jævla spesielt at det er en slags skole i seg selv å ha levd det..herregud. HARRY. Dette gjelder de som skriver dette i fullt alvor. De som skriver det fordi de tror det er morsomt har bare dårlig humor. Anonymous poster hash: b3833...475 Og de er mindre verdt enn deg, fordi...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #18 Del Skrevet 15. juni 2015 Ja, syns det er litt teit det et så mange som bruker dette. Men greit nok, de får gjøre som de vil, men synes det er teit.Anonymous poster hash: 5a6e7...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #19 Del Skrevet 15. juni 2015 Er.Anonymous poster hash: 5a6e7...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #20 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg synes ikke at det er en vits eller patetisk, ikke morsomt heller. Om man ikke kjenner til livets harde skole, så har man levd et beskyttet liv. Anonymous poster hash: ea3db...f98 Det er jo det som er litt av greia her da. De fleste med høyere utdanning har jo også gått livets harde skole. Anonymous poster hash: 2d88e...80f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå