AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Hei, jeg og kjæresten min tenker oss på en sydentur i slutten av Juli. Vi har ikke vært sammen så lenge, men har allerede vært på en ferie sammen for en mnd siden, som gikk utrolig fint. Vi var i Roma. Er det noen som har gode reiseforslag til et ungt, nyforelsket par på 21, og 29 år? Vi liker å gå ut, men vil helst dra en plass vi generelt kan slappe av og ikke typisk Magaluf (osv) uteliv. Erfaringer?Anonymous poster hash: 2083e...e55
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Strandliv eller by? Strandliv tenker jeg. Men et pluss om det er ting å se også. TSAnonymous poster hash: 2083e...e55
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Vanity Suite, Cala Mesquida, Mallorca (finnes på ving.no) All inclusive-hotell. Vi hadde rom med boblebad på terrassen. Helt herlig! Er en del utflukter man kan dra på og ikke så langt til ting å se Anonymous poster hash: d34f5...5c3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Vi skal til Altea, liten koselig by en time utenfor Alicante, kan fly direkte til Alicante fra Oslo Anonymous poster hash: dba07...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå