AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Flere som har fått PM her inne med en engelsk teks fra en Brown som sier han jobber for us-army og bor i Libya... Flere som har fått denne merkelige PM? Ligger ved en epostadresse som personen ønsker svar til. Jeg kommer ikke til å svare og jeg har rapportert meldingen.... Anonymous poster hash: 2845b...3dd
Lutetium 71 Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Flere som har fått PM her inne med en engelsk teks fra en Brown som sier han jobber for us-army og bor i Libya... Flere som har fått denne merkelige PM? Ligger ved en epostadresse som personen ønsker svar til. Jeg kommer ikke til å svare og jeg har rapportert meldingen.... Anonymous poster hash: 2845b...3dd Hmm.. han heter vel ikke Emmett til fornavn? Han har lenge hatt ett anstrengt forhold til libyerne. Helt siden 1985 faktisk.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 Nei. Brown er liksom fornavnet... Anonymous poster hash: 2845b...3dd
Christiania_Oslo Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Brown Fabelo Smith...som liksom er Us Army medlem hehe...sto noe om kontaktemail, leste ikke ordentlig, bare spam, det står på min innboks at "du har ikke anledning til å svare"så det er nok ordnet opp i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå