AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Hva koster det for å borre(fikse) hull i tenner? et hull? Og hva koster det å fjerne visdomstenner? Jeg har hadd spiseforstyrelse i mange år og har ikke turt å gå til tannlegen,for er så redd for at tennene skal være dårlig og at det blir å bli kjempe dyrt. Jeg har diagnose og går i terapi. Jeg går også på aap ved NAV så har ikke så mye penger å bruke på slikt. Noen som vet hva det koster å gjøre de tingene? Anonymous poster hash: aefa8...71b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Undersøkelse og røntgen er alt fra 500-1000 kr. Borre et hull er alt fra 500-700 kr. Bedøvelse ca 100-200 kr. Fjerne visdomstann ca 1000-2000 kr. Anonymous poster hash: 84d1f...af2 1
j86 Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Du kan ha krav på refusjon dersom det er spiseforstyrrelsen som er grunnen til at du må fikse opp i tennene. Hør med tannlegen din, de kjenner godt disse reglene. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Du kan ha krav på refusjon dersom det er spiseforstyrrelsen som er grunnen til at du må fikse opp i tennene. Hør med tannlegen din, de kjenner godt disse reglene. Lykke til! Ikke alle tannleger kjenner eller får lov til å være refusjonstannleger! Men med diagnose og en refusjonstannlege godkjent av Helfo så skal du få dekket en del med spiseforstyrrelsesdiagnose. Ring og forhør deg evt hos Helfo, en tannlege eller snakk med behandleren din.Anonymous poster hash: ce446...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå