AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Ikveld ble jeg fortalt noe jeg ser på som veldig alvorlig og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kjenner ei dame som for bare noen år siden mistet sin sønn pga overdose. Han slet med rus i flere år før han døde. Alt startet "uskyldig" med hasj. Idag snakker hun åpent om hennes sønns kamp og kjemper mot narkotika. Jeg bor i ei lita bygd og her kjenner alle de fleste.. Den dama jeg kjenner har også en datter som har et barn på noen år. Ikveld ble jeg fortalt ( og kildene er veldig sikre ) at kjæresten til denne datteren (de er fortsatt sammen og bor sammen) at han driver med både det ene og det andre + han selger. Jeg skjønner jo at denne dama jeg er så god venn med garantert ikke vet om dette! Jeg kan jo ikke bare holde kjeft om hva jeg har hørt??Anonymous poster hash: cbaec...367
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Hvor gammel er datteren? 24. TS. Anonymous poster hash: cbaec...367
Gjest Hofmann Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 24. TS.Anonymous poster hash: cbaec...367 Da er ho vaksen, så ikkje legg deg opp i det.
Hulderen Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Hva annet vil komme ut av at du forteller sladderen til din venninne enn å gjøre henne fortvilet og bekymret? Hun kan ikke styre hvem datteren er sammen med.
Kittykat Skrevet 14. juni 2015 #7 Skrevet 14. juni 2015 Da er ho vaksen, så ikkje legg deg opp i det. Hva med barnet oppi alt dette da? Datteren til ts sin venn har et barn som hun har omsorg for og da bør hun faktisk ikke utsette barnet for sånne ting. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #8 Skrevet 14. juni 2015 Jeg synes du skal prøve å spørre deg litt frem, om hvilket inntrykk din venninne har av sin svigersønn. Du bør kanskje undersøke litt mer, f.eks. snakke med noen andre som kjenner til denne svigersønnen, og prøve å få vite litt om hva slags type han er, for å sjekke om opplysningene du har fått er sanne. Hvis du får bekreftet fra annet hold at han er involvert med narkotika, så synes jeg du skal opplyse det til din venninne. Dere "korrekte" her, som mener at man ikke skal blande seg inn, hadde dere virkelig ment det hvis dette dreide seg om deres egen datter, og dere allerede hadde mistet et barn til narkotika? Bruk hodet litt. Anonymous poster hash: 0e120...2bc 3
Jade Skrevet 15. juni 2015 #9 Skrevet 15. juni 2015 Du skriver at du er helt sikker. Det er barn involvert. Det er til og med salg inne i bildet, og dermed ustabile kunder som kan komme i kontakt med barnet og datteren til venninnen din. Jeg hadde sagt det. Av og til er det greit å blande seg! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå