AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Noen her som har prøvd 5:2-dietten? Vil veldig gjerne høre andre sine erfaringer. Hvordan la du opp dagene? Hvor streng var du? Resultat?Anonymous poster hash: b719a...712
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Prøvde det en liten periode ifjor, ca 2 mnd gikk ned 4 kilo. Er igang igjen nå og har gått ned ca 2.2 kilo på 3 uker, jeg spiser bare akkurat 500 kcal på fastedagene enten i en middag eller i to mindre måltider. Synes ikke det er noe problem å faste så denne dietten passer meg veldig bra, men det kan jo være forskjellig fra person til person hvordan man trives med å faste. Er veldig deilig de dagene man kan spise vanlig, man setter veldig pris på mat etter å ha fastet. Spiser ikke noe mer usunt eller mer på spisedagene. Anonymous poster hash: a27bd...854
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Så på de vanlige dagene spiser du bare helt normalt, uten å telle kalorier? Eller har du det strengt da også og holder deg innenfor en viss mengde kcal/ null godteri e.l? Må fastedagene komme med visse mellomrom, f.eks at det må vere to vanlige dager mellom? Eller kan fastedagene komme på rad? Noen flere med erfaringer?Anonymous poster hash: b719a...712
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Fastedagene kan komme på hvilke dager som helst, men ikke etter hverandre; altså ikke to dager på rad. Jeg spiser ca 1600 kcal de andre dagene, jeg spiser godteri, og så har jeg ca en dag hvor jeg spiser ca det jeg har lyst på. Anonymous poster hash: a27bd...854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå