AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 http://www.wakakuu.com/se/vaska-91.html . Hva syns dere om denne veska? Anonymous poster hash: 90971...48b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 Jeg synes det ser ut som en veske man kunne kjøpt for 299 på Morris. Fin, men om jeg først skulle brukt 13 000 SEK på en veske så skulle den sett litt mer spesiell ut enn det der. Men du gjør som du vil med dine egne penger, kjøp den om du er sikker på at du ikke kommer til å angre på det Anonymous poster hash: cb9ff...0f2 17
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Jeg synes det ser ut som en veske man kunne kjøpt for 299 på Morris. Fin, men om jeg først skulle brukt 13 000 SEK på en veske så skulle den sett litt mer spesiell ut enn det der. Men du gjør som du vil med dine egne penger, kjøp den om du er sikker på at du ikke kommer til å angre på det Anonymous poster hash: cb9ff...0f2 Du har åpenbart ikke peiling. TS: Ohlalala! Anonymous poster hash: f4a04...faa 7
Frøken.stille Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Jeg syns den var kjedelig, og jeg hadde aldri betalt 13000 for den.. 10
Storekommode Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Synes den var helt grei, men alt for dyr.. 1
skyflakes Skrevet 14. juni 2015 #7 Skrevet 14. juni 2015 (endret) Den veldig stilren og enkel, men kanskje litt for "maskulin" for min smak. Endret 14. juni 2015 av skyflakes 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #9 Skrevet 14. juni 2015 Du har åpenbart ikke peiling. TS: Ohlalala! Anonymous poster hash: f4a04...faa Har ikke peiling fordi JEG synes den var kjedelig? TS spurte jo om hva vi mener om den, ikke furt fordi ikke alle liker den, da. Skjerp deg. Anonymous poster hash: cb9ff...0f2 12
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #10 Skrevet 14. juni 2015 Har ikke peiling fordi JEG synes den var kjedelig? TS spurte jo om hva vi mener om den, ikke furt fordi ikke alle liker den, da. Skjerp deg. Anonymous poster hash: cb9ff...0f2 Nei, du har ikke peiling fordi du synes det ser ut som en veske fra Morris til 299,-. Dersom man har litt peiling, ville man ikke mene noe slikt. Så skjerp deg selv og tål at noen er uenig med deg. Anonymous poster hash: f4a04...faa 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #11 Skrevet 14. juni 2015 Nei, du har ikke peiling fordi du synes det ser ut som en veske fra Morris til 299,-. Dersom man har litt peiling, ville man ikke mene noe slikt. Så skjerp deg selv og tål at noen er uenig med deg. Anonymous poster hash: f4a04...faa Kvalitetsmessig ser vel de fleste forskjell på denne og en morris-veske, men designet er kjedelig. Det var det jeg uttalte meg om, burde kanskje spesifisert det. Det går an å fortelle meg at du er uenig uten å prøve å fornærme meg. Anonymous poster hash: cb9ff...0f2 11
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #12 Skrevet 14. juni 2015 Nei, du har ikke peiling fordi du synes det ser ut som en veske fra Morris til 299,-. Dersom man har litt peiling, ville man ikke mene noe slikt. Så skjerp deg selv og tål at noen er uenig med deg. Anonymous poster hash: f4a04...faa Den andre AB'n har jo helt rett, dette ser ut som en gørr kjedelig masseprodusert billigveske Anonymous poster hash: 4eacc...26a 8
urenluren Skrevet 14. juni 2015 #13 Skrevet 14. juni 2015 Tidløs og stilren, men samtidig litt for ordinær. Ville ikke betalt 13.000 for en slik veske.
Gjest Mocchhaa Skrevet 14. juni 2015 #14 Skrevet 14. juni 2015 Synes det er bortkastet penger. Ellers ser den helt fin ut, men ikke noe jeg ville kjøpt.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #15 Skrevet 14. juni 2015 Stilren og klassisk, virker som meget bra kvalitet. Men for lite særpreg i forhold til prisen. Litt kjedelig, altså. Anonymous poster hash: aecfc...038
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #16 Skrevet 15. juni 2015 Tror du blir grådig lurt! Du får like praktiske vesker i samme størrelse til rundt hundrelappen. Men går du for denne. Kommer nok aldri noen til å spørre deg om den var dyr. Siden det ser ut som en helt vanlig veske. men om noen spør. Så må du si at du ga rundt hundrelappen for den. Sier du sannheten vil folk tro at du er en person med null økonomisk sans, som tror at stil kan kjøpes for penger. Bare det er dyrt nok. Har du vurdert f.eks denne? http://www.aliexpress.com/item/2013-New-Arrival-Animal-Print-3-Colors-Charming-Backpack-For-Girl-School-Rucksack-Shoulder-Bags-Promotion/1471308243.html Den koster 1% av prisen og er mye mer praktisk. Så kan du bruke de 12.000,- du har igjen til å enten nedbetale gjeld, spare som et fallnett om du går på en økonomisk smell, ta et førekort/kurs du kan komme til å trenge i fremtidig jobb osv? Anonymous poster hash: c4a9b...801 4
lulle Skrevet 15. juni 2015 #17 Skrevet 15. juni 2015 Tror du blir grådig lurt! Du får like praktiske vesker i samme størrelse til rundt hundrelappen. Men går du for denne. Kommer nok aldri noen til å spørre deg om den var dyr. Siden det ser ut som en helt vanlig veske. men om noen spør. Så må du si at du ga rundt hundrelappen for den. Sier du sannheten vil folk tro at du er en person med null økonomisk sans, som tror at stil kan kjøpes for penger. Bare det er dyrt nok. Har du vurdert f.eks denne? http://www.aliexpress.com/item/2013-New-Arrival-Animal-Print-3-Colors-Charming-Backpack-For-Girl-School-Rucksack-Shoulder-Bags-Promotion/1471308243.html Den koster 1% av prisen og er mye mer praktisk. Så kan du bruke de 12.000,- du har igjen til å enten nedbetale gjeld, spare som et fallnett om du går på en økonomisk smell, ta et førekort/kurs du kan komme til å trenge i fremtidig jobb osv? Anonymous poster hash: c4a9b...801 Kjære deg og takk for inspirerende innspill. Jeg har både nedbetalt hus, førerkort og 4 årig høyskoleutdannelse, så sånn sett trenger jeg ikke økonomiske råd. Kanskje jeg heller bør donere pengene til veldedige prosjekt ;-) 1
skravlebøtte Skrevet 15. juni 2015 #19 Skrevet 15. juni 2015 Jeg synes den var fin, men kanskje litt kjedelig, og spesielt når den er i denne prisklassen synes jeg du kanskje bør vurdere et annet merke og/eller prisklasse - selv om den kan være anvendelig til det meste og er ganske nøytral så det kan hende du ikke blir så fort lei av den. Samtidig er jo dette en veske av kvalitet som du etter all sannsynlighet vil ha i mange år. Jeg har selv to ganske dyre vesker som jeg kjøpte for et par-tre år siden, og jeg synes de er like fine enda. Synes du vesken du har valgt ut er fin så kjøper du den, det er du selv som må ta den endelige avgjørelsen! Men hvis jeg var deg ville jeg kanskje sett på litt andre nettsider som selger forskjellige merker først så det ikke blir sånn "åh, den vesken var jo finere, angrer på at jeg ikke kjøpte den i stedet!" så du ikke ender opp med "desperasjonskjøp" så du angrer et par mnd etterpå. Lykke til
norway Skrevet 15. juni 2015 #20 Skrevet 15. juni 2015 Synes som de over, også at den var fin, men litt kjedelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå