Tianna Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Hei hei Dere som har hatt ivf, er ullevål eller riksen best?! De 2 som er nærmest meg, og like lang vente tid på de. henvisning blir sendt neste uke...
Tianna Skrevet 14. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2015 jeg bor i hamar, nord fra oslo blir det vel. ca neste 2 timer unna.
jente 82 Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Ja... Da bor vi på samme sted 😜😜 dra til Trondheim !
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Anbefaler ikke Ullevål. Vi hadde et forsøk på Ullevål, men byttet for vi følte oss ikke godt mottatt i det hele tatt. Vi byttet til Porsgrunn og var veldig fornøyde. Anonymous poster hash: dfe83...3c5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Anbefaler ikke Ullevål. Vi hadde et forsøk på Ullevål, men byttet for vi følte oss ikke godt mottatt i det hele tatt. Vi byttet til Porsgrunn og var veldig fornøyde. Anonymous poster hash: dfe83...3c5 Har akkurat hatt innsett på Ullevål, og syns vi har blitt ekstremt godt ivaretatt der, alle er smilende og hyggelige og forklarer grundig hva som skal skje osv. Vi er veldig fornyde hvertfall :-) Anonymous poster hash: 76b39...f9d
Tianna Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2015 Ja... Da bor vi på samme sted dra til Trondheim ! vi gjør det ja Nei pga jobb osv, så blir det i oslo... Anonymous poster hash: 76b39...f9d Ja sånn er det jo, man opplver jo det veldig forskjellig. Finner mye posetiv og negativ på begge stedene.. Får vel først klarer å godta at vi faktsik må dit, håpe det funker 2
jente 82 Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 vi gjør det ja Nei pga jobb osv, så blir det i oslo... Ja sånn er det jo, man opplver jo det veldig forskjellig. Finner mye posetiv og negativ på begge stedene.. Får vel først klarer å godta at vi faktsik må dit, håpe det funker Ok, vi dro til Trondheim Pga Gyn på Volvat anbefalte det og har hatt flere venner som er veldig fornøyd der. Gikk ikke så mye tid i forhold til jobb , kjørte opp etter jobb , lå på hotell så ned igjen dagen etter så fort vi var ferdig med ul/ uttak og innsett . Samboer brukte 1 eller 2 dager med ferie. Ene dagen har også samboer legeerklæring. er det lang ventetid Evt i Oslo nå da?
Tianna Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2015 Ok, vi dro til Trondheim Pga Gyn på Volvat anbefalte det og har hatt flere venner som er veldig fornøyd der. Gikk ikke så mye tid i forhold til jobb , kjørte opp etter jobb , lå på hotell så ned igjen dagen etter så fort vi var ferdig med ul/ uttak og innsett . Samboer brukte 1 eller 2 dager med ferie. Ene dagen har også samboer legeerklæring. er det lang ventetid Evt i Oslo nå da? Det er 20 uker, så 4 uker lengre enn Trondheim. Men har jeg venta 2 år, overlever jeg 4 uker ekstra.. Funka det da???
jente 82 Skrevet 15. juni 2015 #10 Skrevet 15. juni 2015 Blitt ventetid nå da i Trondheim kanskje. Vi fikk søknaden godkjent i årsskiftet og tok blodprøver på 1.mens så startet jeg på medisiner på mens nr 2. Ingen ventetid så veldig greit . Ja, er 11+0 etter innsett i dag 😊
Tianna Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #11 Skrevet 15. juni 2015 Blitt ventetid nå da i Trondheim kanskje. Vi fikk søknaden godkjent i årsskiftet og tok blodprøver på 1.mens så startet jeg på medisiner på mens nr 2. Ingen ventetid så veldig greit . Ja, er 11+0 etter innsett i dag Står at det er 16 uker.. Oi så bra!! Da er det håp Gratulerer da! hadde dere prøvd lenge? noe feil?
jente 82 Skrevet 15. juni 2015 #12 Skrevet 15. juni 2015 Fikk et barn i 2011 etter prøving i 1 år og 8 mnd. Var henvist til ivf da etter en lap for endometriose , men viste seg at jeg alt var gravid... Så heldigvis mistet jeg ikke under operasjonen .....! Etter det har jeg gått litt på og av p piller . Kanskje gått på de i 6 mnd til sammen siden fødsel i sept 2011. Så med nr 2 ble det vanskelig ja. Hva med deg?
Tianna Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #13 Skrevet 15. juni 2015 Fikk et barn i 2011 etter prøving i 1 år og 8 mnd. Var henvist til ivf da etter en lap for endometriose , men viste seg at jeg alt var gravid... Så heldigvis mistet jeg ikke under operasjonen .....! Etter det har jeg gått litt på og av p piller . Kanskje gått på de i 6 mnd til sammen siden fødsel i sept 2011. Så med nr 2 ble det vanskelig ja. Hva med deg? oi ja det var bra da!! men ja, har man endrometriose er det jo ofte vansklig..
Tianna Skrevet 23. juni 2015 Forfatter #14 Skrevet 23. juni 2015 Da ble det Ullevål, og ventetiden har nå blitt 16 uker! Så slutten av oktober da!! Begynner å bli spendt ja :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå