AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 - kollegaer tror jeg tjener bedre (i følge sjefen har de sutret over dette), i tillegg til at de hele tiden forsøker å ta meg i feil - noen følger med på livet mitt gjennom facebook /Irl, og legger seg borti hvem jeg har på besøk - noen i det hele tatt gidder å følge med på hva jeg gjør og hvor jeg går - Noen bare tenker og mener det verste om meg - noen ser ut til å ha et svar klart (gjerne frekke), når jeg kommer bort til dem. Jeg er forresten 26 år, har mann, barn, hus og full jobb. Dere kan selvsagt mene noe annet. Menn jeg må nesten le over hvor mye tid og energi andre gidder å bruke, på følge nøye med meg.. Jeg har en travel hverdag, og får knapt med meg hva andre foretar seg.. Hilsen sjokkertAnonymous poster hash: 7aaac...3fb
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 Google "UNIK" så skjønner du at du ikke er det.... Anonymous poster hash: af051...81c 4
Ananas. Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Jeg har hørt at alle er unike, så da er du vel det da. Sånn med unntak av det så er det vel ingenting av det du beskrives som regnes som kriterier for unikhet, men om det er sant og ikke bare en opplevelse du selv har, så høres det jo litt slitsomt ut å være deg på enkelte områder.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Jeg har hørt at alle er unike, så da er du vel det da. Sånn med unntak av det så er det vel ingenting av det du beskrives som regnes som kriterier for unikhet, men om det er sant og ikke bare en opplevelse du selv har, så høres det jo litt slitsomt ut å være deg på enkelte områder. Det er veldig slitsomt.. :/ Er innflytter og bor på bygda. Trodde virkelig at livet på landet var koselige greier. TSAnonymous poster hash: 7aaac...3fb
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Det er veldig slitsomt.. :/ Er innflytter og bor på bygda. Trodde virkelig at livet på landet var koselige greier. TSAnonymous poster hash: 7aaac...3fb Da er det jo det som er saken. Du er ikke unik, du bare bor på bygda. Folk legger seg oppi ting der. Anonymous poster hash: ca5e4...93b 7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #7 Skrevet 14. juni 2015 Da er det jo det som er saken. Du er ikke unik, du bare bor på bygda. Folk legger seg oppi ting der. Anonymous poster hash: ca5e4...93b Hvorfor gjør de det tror du? TSAnonymous poster hash: 7aaac...3fb
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #8 Skrevet 14. juni 2015 Hvorfor gjør de det tror du? TSAnonymous poster hash: 7aaac...3fb Fordi du skal ikke tro du er noe.. Anonymous poster hash: e74f4...df4 1
sol87 Skrevet 14. juni 2015 #9 Skrevet 14. juni 2015 Det er veldig slitsomt.. :/ Er innflytter og bor på bygda. Trodde virkelig at livet på landet var koselige greier. TSAnonymous poster hash: 7aaac...3fb Det høres ut som typisk min hjembygd. Er glad jeg flyttet derfra da jeg var barn. Alle skal følge med på alle, og den minste feil kan forfølge deg i evigheter. Koselig. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #10 Skrevet 14. juni 2015 Fordi du skal ikke tro du er noe.. Anonymous poster hash: e74f4...df4 Det eneste jeg velger å tro på, er at jeg er et oppegående menneske TSAnonymous poster hash: 7aaac...3fb 1
Gjest gjestvest Skrevet 14. juni 2015 #11 Skrevet 14. juni 2015 " får knapt med meg hva andre foretar seg " Jeg vil heller påstå du får med deg altfor mye og litt til. Med andre ord: Du tenker for mye. At folk følger ens liv på Face er helt normalt. At personer i ditt liv viser interesse for hva du foretar deg er bare hyggelig, det viser at de bryr seg om deg. Nå er det slik at man kanskje også kommer borti personer som ikke helt liker en. Konsentrer deg om de andre. Du spør om du er unik. Det er vi alle på hver vår måte. Prøv å slappe av: Ikke tenk så mye.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #12 Skrevet 14. juni 2015 Det høres ut som typisk min hjembygd. Er glad jeg flyttet derfra da jeg var barn. Alle skal følge med på alle, og den minste feil kan forfølge deg i evigheter. Koselig. Ja, det kan nesten virke som at enkelte ikke vil at visse personer skal ha det bra. Har derfor funnet ut det at jeg har det bedre alene. Men er jo ikke like lett det når en har små barn. Jeg må jo takle å være i samme rom som de andre foreldrene, som ikke alltid setter pris på å se meg. Vel, jeg later som ingenting jeg:) TSAnonymous poster hash: 7aaac...3fb
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 14. juni 2015 #13 Skrevet 14. juni 2015 Ingen er unike vi er alle sauer som stiler oss i kø som en gjeng droner. 1
Storekommode Skrevet 14. juni 2015 #14 Skrevet 14. juni 2015 Ja, det kan nesten virke som at enkelte ikke vil at visse personer skal ha det bra. Har derfor funnet ut det at jeg har det bedre alene. Men er jo ikke like lett det når en har små barn. Jeg må jo takle å være i samme rom som de andre foreldrene, som ikke alltid setter pris på å se meg. Vel, jeg later som ingenting jeg:) TSAnonymous poster hash: 7aaac...3fb Har du gjort noe spesielt som får folk til å prate om deg da?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #15 Skrevet 14. juni 2015 Vi er alle unike. Tenk om verden visste det.Anonymous poster hash: 977bd...832
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #16 Skrevet 14. juni 2015 - kollegaer tror jeg tjener bedre (i følge sjefen har de sutret over dette), i tillegg til at de hele tiden forsøker å ta meg i feil - noen følger med på livet mitt gjennom facebook /Irl, og legger seg borti hvem jeg har på besøk - noen i det hele tatt gidder å følge med på hva jeg gjør og hvor jeg går - Noen bare tenker og mener det verste om meg - noen ser ut til å ha et svar klart (gjerne frekke), når jeg kommer bort til dem. Jeg er forresten 26 år, har mann, barn, hus og full jobb. Dere kan selvsagt mene noe annet. Menn jeg må nesten le over hvor mye tid og energi andre gidder å bruke, på følge nøye med meg.. Jeg har en travel hverdag, og får knapt med meg hva andre foretar seg.. Hilsen sjokkertAnonymous poster hash: 7aaac...3fb Det virker som du følger godt med likevel. Kanskje du er god på å multitaske? Anonymous poster hash: 2b3a5...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #17 Skrevet 14. juni 2015 Du er nok ikke unik, med det er en kombinasjon av to tinger: 1: du tror for høyt om deg seg, at du er spesiell. Type byjente som flytter på bøgda og tror hun er bedre enn de andre. 2: du har møtt bygdetrollet. Typisk for alle bygder der det kommer en nykommer inn. Forslag: #Ikke tro så høyt om deg selv, vær imøtekommende og prøv å sosialisere deg litt med resten av gjengen. Stikk på besøk til naboen (på bygda trenger man ikke å ringe og avtale et kaffebesøk ei uke i forveien), drikk kaffe og skravle om hva som rører seg i bygda. #Inviter kollegane dine på hageparty hjem til deg. Bli kjent med de, og ikke gå og innbille deg at de er sjalu og misunnelige på deg. Du er bare en ny og fremmed som de må slarve litt om. #Slutt å tro at du er så innmari speisell og unik. Du er ikke mere unik enn andre mennesker. Anonymous poster hash: f17b5...3c2 4
Tibbie Skrevet 14. juni 2015 #18 Skrevet 14. juni 2015 Kanskje de er en form for sjalu på deg, eller ikke liker deg? Men det er nok ikke noe å bry seg om, da det virker som om du klarer deg fint uten dem. Du har jo mann, barn og hus Men som noen sier, så kan det ha noe å gjøre med at dere bor på en liten plass. Hadde dette vært i en storby, ville nok situasjonen vært annerledes. Folk skal bry seg med det meste på småplasser. Uff
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #19 Skrevet 14. juni 2015 Ingen er unike vi er alle sauer som stiler oss i kø som en gjeng droner. Stiller droner seg i kø? Drone: https://snl.no/drone Anonymous poster hash: 4fe7b...3b3 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #20 Skrevet 14. juni 2015 Stiller droner seg i kø? Drone: https://snl.no/drone Anonymous poster hash: 4fe7b...3b3 Tipper Balien de Ibelin mente Droid (Star Wars), ikke drone Anonymous poster hash: be9a5...9b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå