AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Menn ringer ikke kompisen og sier «jeg kjøpte et par jeans, du skal se rumpa mi!» Hvorfor er dere jenter og damer så unødvendig fjollete ? Kom igjen, dere skjønner vel hvor dumt dette egentlig er ? Hilsen MANN, Anonymous poster hash: fbbc2...c0c
minister-mio Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Det er pluss, så må betale for artikkelen...
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 Nei, menn kjøper seg dyrere leketøy og viser frem penisforlengerne sine for hverandre istedet. Menn på 40+ og deres nye motorsykkel for eksempel, og en tøff skinndress? Det MÅ jo vises frem til gutta. Jenter liker å vise hverandre nye ting som de synes kler dem, so what? Anonymous poster hash: 01763...7d6 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Jeg ringer ikke venninna mi og sier dette... Hilsen KVINNE Anonymous poster hash: 9b972...670 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Av en eller annen grunn ble det linket til en avis sak automatisk... det skulle det ikke. Jeg lurer bare på fjolleriet deres:) Anonymous poster hash: fbbc2...c0c
Gjest FIN FYR / IDIOT Skrevet 14. juni 2015 #7 Skrevet 14. juni 2015 Nei, menn kjøper seg dyrere leketøy og viser frem penisforlengerne sine for hverandre istedet. Menn på 40+ og deres nye motorsykkel for eksempel, og en tøff skinndress? Det MÅ jo vises frem til gutta. Jenter liker å vise hverandre nye ting som de synes kler dem, so what? Anonymous poster hash: 01763...7d6 Jeg er ikke sånn, og har mange kompiser som ikke er sånn heller. Kanskje fordi jeg har jordnære kompiser som er mer avslappet til status symboler og materialisme.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #8 Skrevet 14. juni 2015 Like mange menn fjoller over sine kjøp, som jenter. Vi gjør det bare på forskjellige måter. De fleste menn har en hobby, der de innimellom må kjøpe en eller annen dyr duppeditt, og de er rimelig kjappe med å fortelle kompisene om dette kjøpet. Men som kvinne har jeg aldri hørt den kommentaren om å se rumpa i den nye jeansen. Men ja vi liker å fortelle hverandre om gode kjøp. Anonymous poster hash: 44011...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #9 Skrevet 14. juni 2015 Like mange menn fjoller over sine kjøp, som jenter. Vi gjør det bare på forskjellige måter. De fleste menn har en hobby, der de innimellom må kjøpe en eller annen dyr duppeditt, og de er rimelig kjappe med å fortelle kompisene om dette kjøpet. Men som kvinne har jeg aldri hørt den kommentaren om å se rumpa i den nye jeansen. Men ja vi liker å fortelle hverandre om gode kjøp. Anonymous poster hash: 44011...2a0 Som om dere nevner hvor vaskemiddel og corn flakes er på tilbud..... Dere liker tydeligvis også å forteller hverandre om ting som gutta absolutt ikke vil vite om hverandre. Artig at dere kaller det "gode kjøp" når dere egentlig mener "at nå er dere blitt enda fjongere".... Hilsen TS MANN Anonymous poster hash: 5cb5e...4be
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #10 Skrevet 14. juni 2015 Som om dere nevner hvor vaskemiddel og corn flakes er på tilbud..... Dere liker tydeligvis også å forteller hverandre om ting som gutta absolutt ikke vil vite om hverandre. Artig at dere kaller det "gode kjøp" når dere egentlig mener "at nå er dere blitt enda fjongere".... Hilsen TS MANN Anonymous poster hash: 5cb5e...4be Om du ikke kan godta at det er forskjell på våre kjønn, så får du bare holde deg til mannfolka da Null problem. Nå prøver du å gjøre menn til noe bedre enn kvinner, fordi det passer deg. Jeg synes denne forskjellen er fin jeg. Vi damer er opptatte av detaljer. Dere menn av de større tingene. Vi utfyller hverandre på dette punktet. Vi trenger derfor ikke å latterliggjøre de andres meninger. Alle hull må fylles uten at det ene er noe bedre enn det andre. Anonymous poster hash: 44011...2a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå