Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor liker de fleste yngre jenter badboys? 

Altså jeg kan ærlig innrømme at jeg er en av disse yngre jentene, men hvorfor skjønner  jeg ikke selv...

Jeg liker å bli utfordra av gutter, jeg liker å bli kødda med og jeg liker at gutter har selvtillit...

Anonymous poster hash: 4c0c9...be1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo nettopp forklart hvorfor du liker dem.

• Liker 4
Skrevet

Fordi det er så sexy med det som er litt farlig og forbudt og vilt og mulig ulovlig. I teorien. Og jeg tror mange jenter innbiller seg dette: "han er en tøff badboy. Men egentlig er har han ett hjerte av gull. Og det kommer han til å gi til meg" Dessverre er de fleste badboys drittsekker også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo nettopp forklart hvorfor du liker dem.

:skratte:

Bra observert :laugh:

Anonymous poster hash: 5ad53...ea0

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er så sexy med det som er litt farlig og forbudt og vilt og mulig ulovlig. I teorien. Og jeg tror mange jenter innbiller seg dette: "han er en tøff badboy. Men egentlig er har han ett hjerte av gull. Og det kommer han til å gi til meg" Dessverre er de fleste badboys drittsekker også.

Veldig bra skrevet. I tillegg vet man at han ikke er redd for noen / tøff. Så man vil alltid bli beskyttet hvis noe skjer. Han er ikke redd for noen da han er sterk og selvstendig og tøff i trynet, så man er trygg i hans selskap.

Det er spennende, helt til det bare er kjipt.

En badboy kan man ha som elsker, men ikke noe mer. Med mindre man ønsker å bli såret.

AnonymBruker
Skrevet

Så er det dette evige mase med å ha en fyr som får henne til å "føle seg trygg" da. En alfahann appellerer nok til dette mer enn en litt forsiktig fyr gjør.

Anonymous poster hash: 0a627...918
Skrevet (endret)

Hm. Ville nok vært tryggere med en fyr som var snill jeg da. Forsvare meg mot verden kan jeg selv. ;) Men skjønner hva dere mener.

Endret av fjærestein
AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra skrevet. I tillegg vet man at han ikke er redd for noen / tøff. Så man vil alltid bli beskyttet hvis noe skjer. Han er ikke redd for noen da han er sterk og selvstendig og tøff i trynet, så man er trygg i hans selskap.

Man trenger vel ikke føle seg trygg med en badboy. At han er veldig på betyr jo ikke at han bryr seg om jenta. 

Selv tror jeg mange jenter  bare faller for oppmerksomheten og at når man er yngre så er man mer naiv i forhold til å føle seg spesiell.

Anonymous poster hash: 4cb4f...233

• Liker 1
Skrevet

At de er tøffe og kan beskytte deg?

Det tror jeg ikke noe på.

Dette er ofte folk som sliter, er ego og dermed behandler folk rundt seg som dritt.

• Liker 3
Skrevet

At de er tøffe og kan beskytte deg?

Det tror jeg ikke noe på.

Dette er ofte folk som sliter, er ego og dermed behandler folk rundt seg som dritt.

Et kjapt google-søk:

"Det er dette forskere ved University of British Columbia i Canada mener de har funnet ut av, skriver Telegraph.co.uk.

De gjorde en undersøkelse der 1000 personer ble bedt om å rangere attraktivheten til personer på hundervis av bilder. Resultatene viste at kvinner rangerte smilende menn mye lavere enn menn som så barske og utilnærmelige ut.

Forskerne mener at grunnen til at kvinner synes at menn som ser stolte, mektige og utilnærmelige ut er mer attraktive, er at dette indikerer menn som er selvsikre og kapable, og dermed bedre kan forsørge og beskytte sin kvinne og barna. I tidlige tider var dette viktige egenskaper"

• Liker 2
Skrevet

Et kjapt google-søk:

"Det er dette forskere ved University of British Columbia i Canada mener de har funnet ut av, skriver Telegraph.co.uk.

De gjorde en undersøkelse der 1000 personer ble bedt om å rangere attraktivheten til personer på hundervis av bilder. Resultatene viste at kvinner rangerte smilende menn mye lavere enn menn som så barske og utilnærmelige ut.

Forskerne mener at grunnen til at kvinner synes at menn som ser stolte, mektige og utilnærmelige ut er mer attraktive, er at dette indikerer menn som er selvsikre og kapable, og dermed bedre kan forsørge og beskytte sin kvinne og barna. I tidlige tider var dette viktige egenskaper"

Interessant, selv om dette kun går på utseende. (Lenken fungerer ikke).

Men det står, "dette indikerer menn som er", ikke at de nødvendigvis er det.

Altså det vurderes som et tegn på at de kan være det.

Det jeg legger i badboys går mer på adferd enn utseende dog.

Det går vel an å være spennende, maskulin og til og med virke utilnærmelig uten å oppføre seg som en kuk?

Jeg har inntrykk av at kvinners tiltrekning til denne type menn, hva nå enn badboys er, avtar med alderen. Litt som når menn går etter utseende, men når man blir litt voksnere legger man mer vekt på personlighet?

Skrevet

Interessant, selv om dette kun går på utseende. (Lenken fungerer ikke).

Men det står, "dette indikerer menn som er", ikke at de nødvendigvis er det.

Altså det vurderes som et tegn på at de kan være det.

Det jeg legger i badboys går mer på adferd enn utseende dog.

Det går vel an å være spennende, maskulin og til og med virke utilnærmelig uten å oppføre seg som en kuk?

Jeg har inntrykk av at kvinners tiltrekning til denne type menn, hva nå enn badboys er, avtar med alderen. Litt som når menn går etter utseende, men når man blir litt voksnere legger man mer vekt på personlighet?

Ja det tror jeg du har rett i.

De fleste får vel nok av denne "spenningen" som bare fører til knust hjerte eller dårlig behandling.

De fleste blir vel ferdig med å utforske og finne sine verdier i 20-årene, og finner ut at det er ikke et slikt forhold som gir et godt liv.

En badboy oppfører seg ikke bare som en kuk. Det er det som er problemet. De kan være veldig snille og sjarmerende også. Helt til drittsekken kommer frem. Og så blir man avhengig av de små tegnene på kjærlighet som kommer. Det er mye psykologi inni der. Opp- og nedturene gjør at man blir svært avhengig, fordi når den sjarmerende, snille og kjærlige siden kommer frem, blir det mye mer verdifullt. Ofte har en badboy vært gjennom harde ting i livet som gjør at en kvinne får vondt av ham og tenker "Han er jo egentlig snill".

Gjest Castielz
Skrevet

Jenter som løper etter badboys er det mest naive og tragiske som finnes.

Skrevet

De fleste får vel nok av denne "spenningen" som bare fører til knust hjerte eller dårlig behandling.

De fleste blir vel ferdig med å utforske og finne sine verdier i 20-årene, og finner ut at det er ikke et slikt forhold som gir et godt liv.

En badboy oppfører seg ikke bare som en kuk. Det er det som er problemet. De kan være veldig snille og sjarmerende også. Helt til drittsekken kommer frem. Og så blir man avhengig av de små tegnene på kjærlighet som kommer. Det er mye psykologi inni der. Opp- og nedturene gjør at man blir svært avhengig, fordi når den sjarmerende, snille og kjærlige siden kommer frem, blir det mye mer verdifullt. Ofte har en badboy vært gjennom harde ting i livet som gjør at en kvinne får vondt av ham og tenker "Han er jo egentlig snill".

Ja, akkurat som du skriver i siste avsnitt - det er også mitt inntrykk. Godt forklart. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hm. Ville nok vært tryggere med en fyr som var snill jeg da. Forsvare meg mot verden kan jeg selv. ;) Men skjønner hva dere mener.

Du vil helst ha snill og sterk, det er klart. Men når valget står mellom slem og sterk og snill og svak? De fleste jenter ser ut til å foretrekke det første. Slem og svak er det vel ingen som vil ha. :P

• Liker 1
Skrevet

Det du beskriver handler om at bad boy ikke er nødvendigvis er en klart definert kategori gutter, men mer en innstilling, den litt fandenivoldske frie og uregjerlige innstilling du som gutt kan ha når du står overfor en jente du synes er søt og pen og som du kan ha lyst til å rote med, men ikke noe mer. Jenter har en sjette sans som straks forteller dem at denne gutten er vanskelig å få på kroken, og hvis han samtidig er populær har hun en utfordring, hun ønsker å vinne ham. Hadde han derimot vært virkelig interessert i henne, ville hun antagelig senset det like kjapt, og da ville hun ikke lenger oppfattet ham som bad boy (og heller ikke funnet ham verdt å bry seg om).

Slik lager jenter ris til egen bak. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Du vil helst ha snill og sterk, det er klart. Men når valget står mellom slem og sterk og snill og svak? De fleste jenter ser ut til å foretrekke det første. Slem og svak er det vel ingen som vil ha. :P

Tok svaret vekk:

For trøtt. Svarer bedre i morgen tror jeg.. Sorry

Endret av fjærestein
AnonymBruker
Skrevet

TS her: Jeg har en så kalt ''badboy'' kjæreste, som jeg i igrunn var redd for i førsten, men ble så kjent med pga. et veddemål jeg tapte når jeg var sånn 15-16 ish. Vi krangla mye og han var en god del frekk og det fikk meg til å ha lyst til å knekke han. Etter 2 år med vennskap slash fiender, endte det med at vi kyssa og nå har vi hvert sammen i 1,5 år. 

Med badboy mener jeg at han oppførte seg dritt mot alle som irriterte han, han havna ofte i krangler og han var en som provoserte voksne. 

Han var dritt mot meg i førsten også, men han har fortalt med at de fleste jenter enten gikk vekk fra han eller hang seg over han for å gå til sengs. Med meg var det annerledes. Jeg syns det virker så utrolig cliche som om det er tatt rett ut fra en fanfiksjon så jeg er egentlig fortsatt forvirra, og han har egentlig ikke forandra seg så veldig, men mot meg er han alltid litt snillere og mykere. Jeg har jo også fått vite hvorfor han later som om han er så tøff (familieproblemer fra oppveksten etc. som jeg ikke vil gå så mye innpå)

Til tider tenker jeg hva søren jeg ser han, men så kommer jeg på de gangene jeg har hvert så dum og full og holdt på å rote meg i ting (det var da vi ikke var sammen) og han passa på at jeg ikke dumma meg fullstendig ut. Jeg føler meg så absolutt trygg hos han, selv om jeg egentlig ikke burde...

Igjen: Det virker som om det er tatt rett ut fra en bok, og det er så jvlig rart å tenke på... 

Anonymous poster hash: 4c0c9...be1
Skrevet

Er du lykkelig da?

Skrevet

Det du beskriver handler om at bad boy ikke er nødvendigvis er en klart definert kategori gutter, men mer en innstilling, den litt fandenivoldske frie og uregjerlige innstilling du som gutt kan ha når du står overfor en jente du synes er søt og pen og som du kan ha lyst til å rote med, men ikke noe mer. Jenter har en sjette sans som straks forteller dem at denne gutten er vanskelig å få på kroken, og hvis han samtidig er populær har hun en utfordring, hun ønsker å vinne ham. Hadde han derimot vært virkelig interessert i henne, ville hun antagelig senset det like kjapt, og da ville hun ikke lenger oppfattet ham som bad boy (og heller ikke funnet ham verdt å bry seg om).

Slik lager jenter ris til egen bak. 

For akkurat slik er det..:)  Den fandenivoldske, frie ..den du ikke vet helt hvor du har, tiltrekker.  Hva med menn?  Tiltrekkes ikke de også av det samme?  Eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...