AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Hvis du har med egen kopp og bare trenger varmt vann??Anonymous poster hash: d2b1c...38e
Gjest crazycatlady Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 Nei, det koster 100 kr literen. Så det er dyre dråper, ja.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Tenker du kokende vann? Fra kaffeautomaten da eller? Det må du isåfall spørre bensinstasjonen om, de fleste vil nok synes det er ok. Anonymous poster hash: e2fca...c10
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Jeg har jobbet på bensinstasjon, og vi tok i hvert fall ikke betalt for varmt vann. Kan ikke tenke meg at noen gjør det heller.Anonymous poster hash: ce060...3d2
sweg Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Har vært borti noen som tok 2 kr for varmtvann o.O
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Ville vel ikke tatt det for gitt, men regner med de fleste vil la deg fylle gratis. MEN; jeg tenker det også er veldig avhengig av hvilken situasjon du snakker om, da. Er forskjell på om du er innom én gang og trenger vann til noe spesielt der og da, og om du f.eks. stopper innom stasjonen i nærheten av jobben 5 dager i uken for gratis tevann. For sistnevnte regner jeg med stasjonen sier nei, de er tross alt en bedrift, ikke en veldedig organisasjon. Er det forresten noe ala sistnevnte situasjon du ser for deg, håper jeg du dropper tanken, for det blir veldig frekt i mine øyne. Anonymous poster hash: a9edf...831 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 Tok ikke betalt for det når jeg jobbet på stasjon. Men var nylig på en mc donalds i bergen og skulle ha en kopp med varmt vann for og varme en pose med babymat. 20!!! Kr skulle de ha for det... 😳😳Anonymous poster hash: 91253...39c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå