Gå til innhold

Til dere på lavkarbo - skeier dere ut med godteri og karbs en gang i blandt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dere trofast på lavkarbo hver eneste dag, året rundt? :)

Jeg tenker å starte på dette kostholdet, men tanken på å aldri spise ris, potet, frukt, bakevarer, godteri o.l gjør at jeg utsetter det.

Ja jeg vet man kan lage lavkarboversjon av noe av det jeg ramser opp, men noen ganger vil man rett og slett ha ekte vare.

Anonymous poster hash: 8fecb...432

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De første to-tre månedene holdt jeg meg helt unna godteri og mat med høyt karboinnhold. Jeg jobbet med å bli kvitt sukkersuget. Nå har jeg aldri lyst på godteri. Dersom jeg er på middag hos noen, spiser jeg det jeg får. Jeg prøver å velge mer grønnsaker enn ris, og jeg ønsker helst å holde meg unna pasta/brød. Stort sett går det fint. Jeg ønsker ikkeå "Skeie ut", men jeg ønsker å gjøre det lett for både meg og kokken dersom noen har invitert meg på mat.

Anonymous poster hash: 7ee2a...902

Skrevet

Om man vil ha ekte vare, så spiser du liberalt lavkarbo som gjør at du spiser litt mer karbohydrater enn vi som spiser strengt.

Jeg skeier ut med god mat og godis som er lavkarbo. Lavkarbo er så mye mer enn bare lavkarbo. Hele konseptet handler om å spise ren mat uten tilsetningstoffer osv osv.

Det gir meg ingen glede av å spise høykarbomat. Det eneste jeg får er forstoppelse, mageknipe, smerter i kroppen osv så det er, for meg, ganske enkelt å holde meg unna...samtidig så tok det meg 1 år med lavkarbo å komme over suget etter poteter osv.

Jeg spiser litt høykarbomat når jeg er hos venner og familie. Da er jeg ikke så streng som det jeg er hjemme.

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Dessuten får jeg sjelden vondt i magen av å spise høykarbo, så da blir det til at når jeg virkelig skeier ut så koser jeg meg. Jeg har 40 dager med utskeielsesdager i året jeg kan bruke, dette grunnet ferier, høytider osv. Men prøver å holde meg til 30. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du ikke klarer å holde deg unne godis resten av livet er du nødt til å kose deg en gang i blandt. Hvis ikke er det ikke noe du klarer i lengden. Det er en livsstil, ikke en kort diett...

Anonymous poster hash: bb0d7...6e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...