Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok første dose i dag sånn klokka sju. I morgen må jeg imidlertid grytidlig opp og kan sette den senest halv fem.

Resten av uka blir den satt ved sju-åtte.

Hvor mye har det å si at jeg må ta den tidlig i morgen? :klo:

Anonymous poster hash: 3ec11...189

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt fint å ta den tidlig.

AnonymBruker
Skrevet

Tok første dose i dag sånn klokka sju. I morgen må jeg imidlertid grytidlig opp og kan sette den senest halv fem.

Resten av uka blir den satt ved sju-åtte.

Hvor mye har det å si at jeg må ta den tidlig i morgen? :klo:

Har du ikke mulighet til å gå på do ca kl 7 da? Hva skjer hvis du virkelig må tisse da? En trenger jo ikke ligge for å sette den. Jeg setter den to ganger i døgnet og går bare på do der jeg er kl.7 og 19 og setter den.

Anonymous poster hash: eaba9...aef

AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke mulighet til å gå på do ca kl 7 da? Hva skjer hvis du virkelig må tisse da? En trenger jo ikke ligge for å sette den. Jeg setter den to ganger i døgnet og går bare på do der jeg er kl.7 og 19 og setter den.

Da satt jeg i bil på vei til Gardermoen ;) Ble satt da jeg stod opp. Akkurat nå husker jeg ikke tidspunkt.

AnonymBruker
Skrevet

Da satt jeg i bil på vei til Gardermoen ;) Ble satt da jeg stod opp. Akkurat nå husker jeg ikke tidspunkt.

Jeg har vært på farten i bil flere ganger når jeg skulle sette den og stakk bare innom en bensinstasjon rundt den tiden den skulle settes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...