Gå til innhold

Skal jeg få hjelp, eller ta selvmord?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å bestemme meg. Jeg vil vel egentlig bare gi opp nå Livet har vært så vanskelig å leve at jeg heller vil dø, jeg har rottet til livet i tillegg. Eneste grunn til at jeg kan leve er hvis jeg ja går for psykolog, men jeg kan ikke åpne meg. Jeg blir bare så sliten av å tenke på hva jeg skal gjøre, så følte for å skrive her. Det er ikke snakk om å ta livet sitt nå, det er snakk om å gjøre det i juletider om dette er det jeg eventuellt velger. Det bare føles mindre bruttalt å gjøre det på vinteren, når det er mørkt og sånt. 

Anonymous poster hash: 21ab9...2bd
Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. 

Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre.

Lykke til!

Tekola, admin.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...