Gjest Sny Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Var hos frisøren for fem dager siden hvor jeg fikk bleket håret veldig lyst slik at det ble en kald blondfarge/askefarge ish. Utrooooolig fornøyd med fargen da jeg syntes den passet meg best. Har nå gått fem dager og har allerede mistet veldig mye av fargen og føler håret er blitt mye mørkere. Det syns jeg er dritt. Sist gang jeg bleket det hos en annen frisør så ba de meg om å bruke lilla shampoo, men selv om jeg brukte det så følte jeg at håret ikke ble annet enn fett og følte håret gikk tilbake slik det var. Hos denne frisøren så sa de at kaldfargen ville avta etterhvert, men at de ville ta ca en-to måneder før det skjedde. I og med det bare har gått fem dager, kan jeg gå tilbake og kreve at de legger på ny farge uten å betale? Og hva slags erfaringer har dere med blå og lilla shampoo? Hva fungerer best til hva? Hvordan beholder jeg en kald farge lengst mulig?
Guadaloupe Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Jeg ville ha forhørt meg med frisøren, det skal jo tross alt holde mer enn 5 dager!? Og jeg har erfaring med å bruke Fudge Violet Toning Shampoo, veldig fornøyd med den! Den fjerner gulskjær fra håret og gjør det "kaldt", har brukt den i snart ett år.
Guadaloupe Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 Dog ikke overdriv bruken av Fudge shampooen, da får du lilla hår!
Gjest Sny Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Dog ikke overdriv bruken av Fudge shampooen, da får du lilla hår! Hvor ofte bruker du denne? og føler du at du klarer å holde det kaldt nok? Hos meg bleket hun det helt lyst, og så tok hun i et slags skyll som skulle gjøre det kaldt..
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Hvor ofte bruker du denne? og føler du at du klarer å holde det kaldt nok? Hos meg bleket hun det helt lyst, og så tok hun i et slags skyll som skulle gjøre det kaldt.. Prøv wella colorshine i fargen silver:-) det er en toner..:-)Anonymous poster hash: 6a0b9...068
Blablab Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Jeg bruker også Fudge sin, ca. 1 gang i uken. I tillegg holder jeg meg unna håroljer, de gjør håret mitt gusjegult.
Guadaloupe Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Hvor ofte bruker du denne? og føler du at du klarer å holde det kaldt nok? Hos meg bleket hun det helt lyst, og så tok hun i et slags skyll som skulle gjøre det kaldt.. Som over, én gang i uken holder
Almarea Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Signerer Guadaloupe, fudge sin lillasjampo er best. Jeg tror jeg har vært innom det som finnes av lillasjampo, og denne er den eneste jeg opplever at faktisk gir skikkelige resultater. Jeg har platinablondt hår (stripet) og bruker sjampoen 1-2 ganger i uka for å holde en kald, klar farge i håret. Anbefaler deg å kjøpe på feelunique, er ganske rimelig der
Gjest Sny Skrevet 4. juli 2015 #9 Skrevet 4. juli 2015 Som over, én gang i uken holder Jeg ble da anbefalt en fra Cutrin, en kur som skulle være i en gang i uka. Har brukt den fire ganger nå og merker egentlig ikke noe forskjell... da jeg tidligere bleket håret så brukte de striper, så jeg hadde noen mørker farger enda igjen da jeg bleket det sist, altså de ble mer gul. Har sett så mange med litt gråaktig hår så skjønner ikke helt hvorfor det skal være så vanskelig å få et slikt resultat fort..
BeautyFuzz Skrevet 5. juli 2015 #10 Skrevet 5. juli 2015 Fudge sin lillasjampo, men prøv også wella 8/81 color fresh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå