Gå til innhold

Sko til gåturer/småjogging

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

http://www.eurosko.no/dame/sport%20fritid/35852015067/Sportssko

Passer disse skoene til turgåing? På flatmark/lysløype etc. Mulig jeg kanskje begynner å jogge etterhvert om formen tillater det.

Sliter med kronisk smertesykdom og en korsrygg som får den ene prolapsen etter den andre, så trenger sko som også er myke og gode for ryggen, men samtidig har jeg ikke god råd og jeg kan strekke meg til 500kr om jeg må :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kanskje heller å prøvd å finne rimelige sko fra en sportsbutikk som er mer tilpasset turgåing og ikke bare en fritidssko for småtusling i hverdagen. Søk opp "allround-sko" og se om du finner et rimelig alternativ med god demping. Flere skobutikker på nett fører også kjente treningsmerker og har av og til tilbud eller salg på f.eks. fjorårets modeller.

Anonymous poster hash: c39ae...237
Skrevet

Jo, jeg kan jo se hva de har på sportsbutikkene her. Kan ikke bestille over nettet fordi jeg må prøve dem først (og jeg gidder ikke måtte vente, prøve, sende tilbake, vente mer osv :P )

Skal søke litt på allround sko fra sportsbutikker vi har her i byen :)

Skrevet

Hmmm, har kikket litt på nettet, og finner ingen joggesko/allroundsko som er billig nok.

Finnes en sportsbutikk her i byen som ikke har en hjemmeside eller noe, så jeg skal dra ned til dem og se på tirsdag. Hvis ikke så må jeg gå for de fra skobutikken jeg linket til :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...