AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Jeg har premium på min mac, trodde jeg da kunne logge inn på min mobil med samme abonement, men prøver og får beskjed om at det ikke går. Må logge inn med mailadresse på mobilen, og da kommer det ikke fram spillelister osv, måtte ha to abonement. Jeg synes at dette er sløsing med penger siden jeg trodde premium kunne brukes på flere enheter. Hvordan gjør dere det? Blir jo 200kr i mnd, 1200kr i året for to abonementer... Anonymous poster hash: a458c...fce
penny_ Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 (endret) Det er ikke nødvendig med to abonnement. Bruker du facebook-innlogging eller egen bruker på Macen? Du kan forresten sjekke denne siden: https://support.spotify.com/no/problems/#!/article/Problems-logging-in-to-Spotify Endret 14. juni 2015 av lisamari
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 Du kan logge inn på mobil med premium ja. Noe må du gjøre feil Anonymous poster hash: c15ce...285
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Det er ikke nødvendig med to abonnement. Bruker du facebook-innlogging eller egen bruker på Macen? Du kan forresten sjekke denne siden: https://support.spotify.com/no/problems/#!/article/Problems-logging-in-to-Spotify På macen har jeg eget bruker navn. når jeg prøver det på mobilen kommer jeg ikke inn... Du kan logge inn på mobil med premium ja. Noe må du gjøre feil Anonymous poster hash: c15ce...285 Det er jo liksom derfor jeg spør da. Anonymous poster hash: a458c...fce
penny_ Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 På macen har jeg eget bruker navn. når jeg prøver det på mobilen kommer jeg ikke inn... Det er jo liksom derfor jeg spør da. Anonymous poster hash: a458c...fce Hvilken feilmelding får du når du logger inn? Har du valgt at spillelistene dine skal være tilgjengelig offline? Høyreklikk -> Available offline
globalagogo Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Jeg har premium på min mac, trodde jeg da kunne logge inn på min mobil med samme abonement, men prøver og får beskjed om at det ikke går. Må logge inn med mailadresse på mobilen, og da kommer det ikke fram spillelister osv, måtte ha to abonement. Jeg synes at dette er sløsing med penger siden jeg trodde premium kunne brukes på flere enheter. Hvordan gjør dere det? Blir jo 200kr i mnd, 1200kr i året for to abonementer... Anonymous poster hash: a458c...fce 2
Gjest anonym2233 Skrevet 14. juni 2015 #7 Skrevet 14. juni 2015 200? :o jeg betaler kun 99kr.. Uansett, prøv å logge inn med Facebook bruker(har du Spotify koblet opp nøt Facebook?) Eller så bruker du mailadressen. Det er ikke nødvendig med to abonnementer. Har du krysset av på spillelistene på pcn for "available offline?" Når du er innlogget på tlf, må du gå inn under settings -online modus. Så lar du alt synkronisere over på tlf, slik at spillelistene dine blir tilgjengelige.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 Jeg må logge inn med brukernavnet mitt på telefonen, ikke mailen. Anonymous poster hash: 17d73...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå