Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har premium på min mac, trodde jeg da kunne logge inn på min mobil med samme abonement, men prøver og får beskjed om at det ikke går. Må logge inn med mailadresse på mobilen, og da kommer det ikke fram spillelister osv, måtte ha to abonement. Jeg synes at dette er sløsing med penger siden jeg trodde premium kunne brukes på flere enheter. Hvordan gjør dere det? Blir jo 200kr i mnd, 1200kr i året for to abonementer...

Anonymous poster hash: a458c...fce
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan logge inn på mobil med premium ja. Noe må du gjøre feil

Anonymous poster hash: c15ce...285
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke nødvendig med to abonnement. Bruker du facebook-innlogging eller egen bruker på Macen?

Du kan forresten sjekke denne siden:

https://support.spotify.com/no/problems/#!/article/Problems-logging-in-to-Spotify

På macen har jeg eget bruker navn. når jeg prøver det på mobilen kommer jeg ikke inn...

Du kan logge inn på mobil med premium ja. Noe må du gjøre feil

Anonymous poster hash: c15ce...285

Det er jo liksom derfor jeg spør da.

Skrevet

På macen har jeg eget bruker navn. når jeg prøver det på mobilen kommer jeg ikke inn...

Det er jo liksom derfor jeg spør da.

Hvilken feilmelding får du når du logger inn?

Har du valgt at spillelistene dine skal være tilgjengelig offline? Høyreklikk -> Available offline

Skrevet

Jeg har premium på min mac, trodde jeg da kunne logge inn på min mobil med samme abonement, men prøver og får beskjed om at det ikke går. Må logge inn med mailadresse på mobilen, og da kommer det ikke fram spillelister osv, måtte ha to abonement. Jeg synes at dette er sløsing med penger siden jeg trodde premium kunne brukes på flere enheter. Hvordan gjør dere det? Blir jo 200kr i mnd, 1200kr i året for to abonementer...

:fnise:

• Liker 2
Gjest anonym2233
Skrevet

200? :o jeg betaler kun 99kr..

Uansett, prøv å logge inn med Facebook bruker(har du Spotify koblet opp nøt Facebook?) Eller så bruker du mailadressen.

Det er ikke nødvendig med to abonnementer.

Har du krysset av på spillelistene på pcn for "available offline?"

Når du er innlogget på tlf, må du gå inn under settings -online modus. Så lar du alt synkronisere over på tlf, slik at spillelistene dine blir tilgjengelige.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må logge inn med brukernavnet mitt på telefonen, ikke mailen.

Anonymous poster hash: 17d73...917

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...