Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker disse skoene som liksom skal gi strammere rompe og lår??? Noen som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Hvilke sko?

Tror nok ikke du får strammere rumpe og lår bare ved å gå med et par sko. :vetikke:

Skrevet

Hvilke sko? Kramers jump shoes fra Seinfeld?

seinfeldshoes.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Funker disse skoene som liksom skal gi strammere rompe og lår??? Noen som har prøvd?

Det eneste som funker er å trene.

Anonymous poster hash: 3791a...6fd

• Liker 2
Skrevet

Ville heller satset på joggesko, tursko, fjellsko o.l..  

Skrevet

http://m.dinside.no/806573/virker-slankeskoene

Leste litt om de... Men hadde vært gøy å hørt om det blei noe resultater fra noen som virkelig har prøvd de (over lengre tid). Tror ikke på at du får skikkelig oppstramming av det men at de kunne ha funka litt kanskje.

Skrevet

Jeg brukte dem på jobb, men fordi jeg sto mye og sålene gjorde at jeg ikke ble stående like statisk.

Men ble verken slankere eller strammere av dem. Jogging derimot gjorde meg bra fit.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Masai-sko trener musklene (litt) om du bruker de mye. Jeg bruker de på jobb, er sykepleier og går/står/løper mye rundt på jobb hele dagen. Trodde egentlig ikke de funket noe særlig, men etter lengre ferier blir jeg faktisk litt støl når jeg tar de i bruk igjen. Og jeg er ikke utrent ;-). Men noen skikkelig oppstramming får du ikke, da må du trene ordentlig.

Anonymous poster hash: 839c1...333

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De skoene er bortkasta penger. Hadde noen, men de gikk rett i søpla etter en stund. De var ubehagelige og treningseffekten er minimal. Dette er bare noe som er oppfunnet for å tjene penger på, markedsført som lettvint måte å bli slank på. Bare tull.

Anonymous poster hash: 5353c...8c3
Skrevet

Jeg har masai skoene, og bruker dem på jobb. Veldig gode å gå i, men tror ikke man trener så mange muskler med dem. Man bruker kanskje andre muskler bittelitt, men å kalle dem "slankesko" er faktisk helt feil.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...