Baby Skrevet 2. september 2004 #1 Skrevet 2. september 2004 Nå har jeg lært meg å laste ned både det ene og andre fra nettet 8) Nå lurer jeg på hva slags filer jeg bør satse på å laste ned dersom jeg ønsker å brenne det over på cd/dvd? Filmer f.eks: avi, mpg?? Går disse an å brenne? Kan man brenne mp3 eller må man gjøre de om først, og i såfall hvordan gjør jeg det? Takk for masse hjelp så langt!
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2004 #2 Skrevet 2. september 2004 Mp3 går fint ann å brenne. Det du må huske er at det er ikke er alle cd-spillere som kan spille mp3. Her i huset går det fint ann å spille mp3 på cd-rom, dvd-spiller i stua, men ikke i bilen :-( Filer som gjelder film må noen andre svare på.
Gjest Starya Skrevet 2. september 2004 #3 Skrevet 2. september 2004 Å brenne filmer som dvd vet jeg ingenting om, men om du bare vil brenne de på en cd-rom for å slippe å ha de på harddisken går det jo egentlig for det samme. Du trenger ikke gjøre om mp3-filer. Vet ikke hva slags brenneprogram du bruker, men når jeg brenner (har Nero) velger jeg å brenne audio-cd (dersom den skal spilles på vanlig cd-spiller), og da funker det krute godt. Når du brenner som "vanlig" cd får du plass til ca 20 sanger, alt etter hvor lange de er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå