paperlily Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Hei Lurer på om noen kan anbefale en god salong for vippeekstensions i Oslo? Gikk en gang til et "billig" sted og ble skikkelig misfornøyd. De hadde satt vippene for nær huden på øyet fikk jeg høre av hun som fjernet de (annen salong) og det gjorde vondt nesten hele tiden. Særlig når jeg skulle dusje eller vaske ansiktet, det gikk nærmest ikke. Etter de ble fjernet hadde jeg så og si ingen vipper igjen. Forferdelig opplevelse! Har likevel lyst å prøve igjen da det er så praktisk til sommeren- så da lurer jeg på, hvilken salong er dere fornøyd med? Pris er ikke egentlig så relevant, jeg vil bare ha vipper som ser bra ut og er forholdsvis behagelige å ha på.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Uten tvil Annasmakeupworld, hun er nok den som setter penest vipper av alle jeg har sett/erfart. Men mulig hun ikke tar i mot nye kunder lengre pga veldig stor pågang. Men prøv/sjekk siden, står sikkert noe der Anonymous poster hash: f6cc3...2c0 1
paperlily Skrevet 14. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2015 Uten tvil Annasmakeupworld, hun er nok den som setter penest vipper av alle jeg har sett/erfart. Men mulig hun ikke tar i mot nye kunder lengre pga veldig stor pågang. Men prøv/sjekk siden, står sikkert noe der Anonymous poster hash: f6cc3...2c0 Tok en titt på siden, det så veldig bra ut ja. Takk
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Tok en titt på siden, det så veldig bra ut ja. Takk Jeg går til Anna og er veldig fornøyd med henne. Men hun har skrevet på facebook-siden sin at hun har fulle lister og ikke har mulighet til å ta inn nye kunder akkurat nå. Dvs at du kan bestille time for å få nytt sett, men hun har ikke mulighet til å gi påfyll. Jeg har en venninne som går til Lash Bar, vippene hennes ser også fantastisk fine og naturlige ut Anonymous poster hash: 23a58...566
paperlily Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2015 Jeg går til Anna og er veldig fornøyd med henne. Men hun har skrevet på facebook-siden sin at hun har fulle lister og ikke har mulighet til å ta inn nye kunder akkurat nå. Dvs at du kan bestille time for å få nytt sett, men hun har ikke mulighet til å gi påfyll. Jeg har en venninne som går til Lash Bar, vippene hennes ser også fantastisk fine og naturlige ut Anonymous poster hash: 23a58...566 Takk for svar Ja, så det på facebooksiden nå. Tydeligvis populær da. Men skal sjekke ut Lash Bar.
UniqueFemale Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Jeg er veldig fornøyd med face it på frogner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå