Gå til innhold

Stort hode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store komplekser med at jeg har et stort hode.

Lurer på om noen vet om det finnes operasjoner for å forminske hode?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store komplekser med at jeg har et stort hode.

Lurer på om noen vet om det finnes operasjoner for å forminske hode?

Nei, selvsagt går ikke det.

Anonymous poster hash: 8f26c...f48

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke an å forminske hodet med operasjoner osv. Det eneste du kan gjøre, er å unngå høye og fluffy hårfasonger,som får hodet til å virke større enn det er. Hvor mange cm. er du rundt hodet?

Anonymous poster hash: 6c810...79b
  • Liker 1
Skrevet

58 ...:(

AnonymBruker
Skrevet

Vel det går jo an å forminske hodet! Du må bare åpne kraniet, skjære bort ett par cm av hjernen, og så lukke sammen kraniet igjen (først må du jo file bort det overflødige kraniet som nå er kommet, og då vips har du mindre hode :) ikke tenk på den delen med å fjerne litt hjerne, tror nok det skal gå bra for deg, er jo ikke akkurat slik at du bruker den så mye (henviser til innlegget) men ja, sjansen for at du overlever en slik operasjon er vel, omtrent... 0, om vi skal være snille, så ville nok unngått det. ;)

Det du kan kan gjøre derimot, som en annen sier her, ikke ha for stort hår osv. Du har nok ikke veldig stort hode da, men kanskje Kroppen din er ganske spinkel? Da vil jo også hode virke større! Er nok ingen andre enn deg som ser det hvert fall :klem:

Anonymous poster hash: 99dff...2b2

AnonymBruker
Skrevet

58 ... :(

Er jo ikke så veldig stort det, da, til tross for at du er kvinne. Menn har jo normalt litt større hode enn kvinner. Jeg (kvinne) er 56 rundt hodet, og jeg synes ikke jeg har stort hode.Er jo bare 2 cm forskjell. Vet om en person som er 62 cm rundt hodet. Da kan man begynne å snakke om å ha stort hode.... :)

Anonymous poster hash: 6c810...79b

AnonymBruker
Skrevet

58 ... :(

Jeg er 57 rundt hodet. Du er helt normal! Tenk heller på hvordan du har håret. Gå til en frisør og be om en frisyre der hodet ditt ikke ser så stort ut

Anonymous poster hash: 62755...8f8

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg brukte str 60 eller 61 i hatt for noen år siden (da var jeg 17-18) og jeg trodde det var normalt. Må ha gigahode jeg da!  :fnise:

Anonymous poster hash: 303b4...f82
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg brukte str 60 eller 61 i hatt for noen år siden (da var jeg 17-18) og jeg trodde det var normalt. Må ha gigahode jeg da!  :fnise:

Meg her igjen. Målte nettopp. Var 59 cm, så brukte nok 60 ja. Er jente 21 år forresten :)

AnonymBruker
Skrevet

Få større kropp :P Haha!

Legg på deg så ser hodet mindre ut

Anonymous poster hash: dce45...c21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...