Jøy Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Hei, har laget et bord med pallekarmer og ubehandlet planker. Jeg har oljet det med benkeplateolje( lin ) Vurderer nå om jeg skal beise det istedenfor og lurer på om dette lar seg gjøre, siden det er behandlet med olje- eller om jeg må gjøre noe med det før jeg beiser. Takker for svar:)
Belima Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Først må du pusse ned bordet så all oljen er borte. Da kan du beise det. For å være helt sikker spør i en malerforretning. Det kan ha kommet nye produkter siden jeg gjore det i 90 årene.
Jøy Skrevet 14. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2015 Først må du pusse ned bordet så all oljen er borte. Da kan du beise det. For å være helt sikker spør i en malerforretning. Det kan ha kommet nye produkter siden jeg gjore det i 90 årene. Hei, og takk:)..skal høre imorgen;)..har beisen i boden, og det hadde jo vært en fin søndagsaktivitet;) Pusse ned- oljen trekker jo inn, så da må det pusses langt ned ...da blir det nok med oljet bord:)
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 All olje må fjernes, ellers er det ikke noe som helst feste for ny maling eller beis. Velbekommen med den jobben!Anonymous poster hash: d916f...695
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå