@laide^ Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 hvordan desinfiserer dere som har tredemølle hjemme den? Hvilke spray bruker dere? Tips til hvilke produkt man kan bruke (som mølla tåler) mottas med takk
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Jeg har kjøpt rensesett på XXL som fungerer bra, men ellers tenker jeg at en mild klorløsning kan fungere like greit. Anonymous poster hash: 73261...230
@laide^ Skrevet 14. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2015 Slik en bruker etter hver bruk? På treningssenteret ser jeg dem har ein sprayflaske med ett eller annet som alle må spraye på og tørke av etter hver gang. Men jeg vet jo ikkje hva som er inni flaskene.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Det er ikke nødvendig å desinfisere treningsapparat det bare er du som bruker. På treningssenter gjøres det for å unngå å spre bakterier mellom alle de som bruker apparatene, men hjemme er det bare deg og din familie. Anonymous poster hash: ca3f6...cad
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Det er ikke nødvendig å desinfisere treningsapparat det bare er du som bruker. På treningssenter gjøres det for å unngå å spre bakterier mellom alle de som bruker apparatene, men hjemme er det bare deg og din familie. Anonymous poster hash: ca3f6...cad Når jeg bruker tredemøllen hagler det svette over alt, og selv om det bare er meg som bruker den, og det ikke er absolutt nødvendig å vaske/desinfisere den, er det etter min mening normalt renhold å tørke over den når jeg er ferdig. Inntørkede seige svetteflekker er heller ikke det mest delikate å bli møtt med når man skal trene. Anonymous poster hash: 73261...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå