Gjest imperio Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 I flere år så har jeg kun brukt mascara, ikke noe annet. Av og til eyeliner. For en stund siden så kjøpte jeg meg foundation (CC-cream fra Gosh), pudder (gosh, lik min naturlig farge), concealer, blush og bronzer. Det blir "bra" (til å være nybegynner) men ønsker å minske deler av ansiktet. Jeg har bollekinn og er ganske rund i ansiktet, og dobbelhake, men den kan vell ikke sminkes bort Øynene mine er ganske små også. Har brune øyne, brunt hår. Har litt rødhet i ansiktet, men CC-creamen funker fjell. Litt små tørr hud, men igjen funnet en ganske god CC cream som ikke tørker ut og gir "flak" med tørr hud. Har lite kviser, 1-3 bittesmåe kan poppe opp en gang i måneden, du vet haha. Har du tips til billige og gode produkter? Ønsker billige, for jeg er jo nybegynner og må øve en god del. Ønsker ikke å bruke 500kr på en countouring kit også ender jeg opp med å må legge sminken 4 ganger før det blir bra nok. Sliter med å finne øyenskygge som gir en naturlig farge, men det er ikke noe jeg prioriterer akkurat nå. Har noen av de dårlige palettene fra h&M, De jeg har heter "nudes" og "smokey". De har en del shimmer i seg, noe jeg ikke liker. Vurderer å kjøpe meg den som heter "matte", men får se om jeg finner noe annet.