Gjest imperio Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 I flere år så har jeg kun brukt mascara, ikke noe annet. Av og til eyeliner. For en stund siden så kjøpte jeg meg foundation (CC-cream fra Gosh), pudder (gosh, lik min naturlig farge), concealer, blush og bronzer. Det blir "bra" (til å være nybegynner) men ønsker å minske deler av ansiktet. Jeg har bollekinn og er ganske rund i ansiktet, og dobbelhake, men den kan vell ikke sminkes bort Øynene mine er ganske små også. Har brune øyne, brunt hår. Har litt rødhet i ansiktet, men CC-creamen funker fjell. Litt små tørr hud, men igjen funnet en ganske god CC cream som ikke tørker ut og gir "flak" med tørr hud. Har lite kviser, 1-3 bittesmåe kan poppe opp en gang i måneden, du vet haha. Har du tips til billige og gode produkter? Ønsker billige, for jeg er jo nybegynner og må øve en god del. Ønsker ikke å bruke 500kr på en countouring kit også ender jeg opp med å må legge sminken 4 ganger før det blir bra nok. Sliter med å finne øyenskygge som gir en naturlig farge, men det er ikke noe jeg prioriterer akkurat nå. Har noen av de dårlige palettene fra h&M, De jeg har heter "nudes" og "smokey". De har en del shimmer i seg, noe jeg ikke liker. Vurderer å kjøpe meg den som heter "matte", men får se om jeg finner noe annet.
Saltsild Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Noe jeg liker godt er å bruke en grålig øyeskygge. Det passer ofte mye bedre enn disse bæsjebrune fargene som enkelte smører seg inn med. Jeg har brukt en fra Gosh jeg var veldig fornøyd med. Den legger seg veldig fint. Det jeg ville sett etter er en som ikke ser skitten ut på deg. ArtDeco, MAC, Isadora og Gosh er vel noe jeg ser folk er veldig fornøyd med i øyeskygger. Det som kan være kjekt også er hvis du kjøper et quad (det er en palett med fire øyeskygger, så kan du finne en min litt grålig undertone) Hvis du er sikker på at du liker brunt best så finnes det mange rimelige. Isadora har en face sculpting palette. Jeg har brukt denne flere ganger, og den er helt ok i bruk. Du får med blush, highlighter og countour-skygge.
Gjest imperio Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 takk for tips, skal sjekke de ut. Noen andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå