Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er faktisk mulig å vinne! Jeg har nettopp vunnet en weekendtur for to til Venezia! *stråle*

(Konkurransen var ved et norsk reisebyrå, før folk begynner å arrestere meg på at konkurranser fra useriøse nettsteder sjelden resulterer i gevinst..)

Om noen har tips om når man bør dra dit hvis man vil unngå høysesongen, men ikke vil regne ned mens man er der, så mottas de med stooor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! har deltatt i mange konkurranser på nettet, men ikke vunnet noe.. ennå :wink: kos deg i venezia!

Skrevet

Jeg vant en t-skjorte ogen dvd en gang. Noen må vinne! :)

Gratulerer Pbrina!

Skrevet

Jeg vant et årsabonnement på et datablad i en julekalender engang.

August er gjerne høysesongen i Venezia for da har italienerne fellesferie. Da er det gjerne for varmt også. Er ikke september en god tid da?

God tur Pbrina.

Skrevet

Er ikke Italia best når det er vinter/vår/sørpe her da? Altså i mars eller april? Kan være en fin vitamininnsprøytning for værschizofrene nordmenn :)

Skrevet

Gratulerer! Jeg deltar ofte når jeg kommer over noe, men det er lenge siden nå.

På nett har jeg vunnet en gang på KG og jeg vant dildo, nei vibrator var det, med rødt og grønt blinkende lys. Og så fikk jeg massasjeoljer med.

Gjest Anonymous
Skrevet

ar deltatt på snart alle. ert inne der du er garantert premie. bare tull. ar ikke ftt en skit.

Skrevet

Heldig! :danse:

Kjekt og høre at det faktisk er noen som vinner på slike konkuranser!!

Du får ha god tur! :briller:

Skrevet

Jeg vant fem glimrende bøker første gangen jeg deltok på en nettkonkurranse!

Skrevet

Gratulerer!

Jeg deltar i masse konkuranser overalt, og vinner i blandt. Har vunnet bøker, cder og en DVD, tre undertøyssett og gavekort på bikini, to walkman (i "gamledager" før discman kom) og litt av hvert annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...