Shagya Skrevet 2. september 2004 #1 Skrevet 2. september 2004 Jeg har windows Messenger (og MSN 6.2), fordi jeg har flere kontoer og vil ha muligheten til å ha dem oppe samtidig. På messenger, så får jeg stort sett aldri tatt imot filer fra andre. Står bare "failed to receive", og tilsvarende når jeg prøver å sende. Er klar over at messenger er en "business"-msn, men skal man ikke kunne motta og sende filer fra andre likevel ? Har slått av brannmuren, så det kan ikke være det. Lurer også på om det finnes en "bilde i hjørne" på windows messenger, eller om dette kun er på 6.2 ?
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2004 #2 Skrevet 2. september 2004 Jeg opplevde det sammen som deg. Fant aldri ut hvorfor. Droppet å bruke Messenger og bruker nå kun MSN
millemei Skrevet 2. september 2004 #3 Skrevet 2. september 2004 Det høres rart ut. Hvis du er sikker på at det ikke er noen brannmur inne i bildet, kan du prøve å avinstallere og legge det inn på nytt etterpå.
Shagya Skrevet 3. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2004 windows messenger ligger innebygd i XP Pro, så å avinstallere den er vel ikke så lett ?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. september 2004 #5 Skrevet 3. september 2004 windows messenger ligger innebygd i XP Pro, så å avinstallere den er vel ikke så lett ? http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ndows+messenger EDIT: oops, overså at du skulle installere det igjen. Den blir da borte for godt, men hvorfor i alle dager ha den?
Shagya Skrevet 3. september 2004 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2004 Jeg MÅ ikke ha windows messenger, men jeg trenger en versjon til i tillegg til 6.2 Noen å anbefale?
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2004 #7 Skrevet 3. september 2004 Jeg har brukt ICQ ( www.icq.com ) i mange år. Det fungerer ganske likt MSN. Der kan du også overføre filer.
Shagya Skrevet 3. september 2004 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2004 Jeg har prøvd ICQ og har sansen for det, men dessverre så ser jeg ut til å være ganske alene om det blandt de jeg kjenner... De sverger til MSN, samtlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå