Gå til innhold

Hva ville du storhamstre og fryse ned

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om du skulle leve sunt og billig?

Anonymous poster hash: 54a3e...b29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hamstrer karbonadedeig i Sverige!

Anonymous poster hash: 8dab2...878

• Liker 1
Skrevet

Jeg hamstrer sjeldent annet enn tilbud, og de varierer jo litt. Hamstrer kaffe i Sverige når jeg er der, samt diverse andre småting. (De har et ekte-vanilje-pulver som jeg liker for eksempel) Kutter man ned på kjøttet så er det ikke sååå dyrt å leve sunt. Vi kjøper store sekker røde linser og har linsesuppe til middag nå og da, hvilket drar ned matbudsjettet betydelig. Så kanskje jeg hamstrer ting som løk, hermetiske tomater, krydder..? 

Hamstret foresten frossen høne da Meny hadde tilbud på 20 kr/kg her om dagen.

Skrevet

kylling og rent svinekjøtt

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe. Foretrekker å spise fersk mat, ikke fryst. Frosne grønnsaker er f. eks. noe jeg aldri ville servert, og jeg syntes fisk forringes ved frysing. Karbonadedeig er kanskje noe jeg syntes er greit å ha i fryseren, men pleier heller ikke å fryse dette. Hamstrer heller ting som kaffe, vaskemidler osv. når det er på tilbud.

Anonymous poster hash: 807cf...f29

Gjest imperio
Skrevet

Jeg trudde det sto "ville du fryst en hamster" - ja jeg er trøtt  :fnise:

Men ja, jeg har alltid ren kyllingbiter i fryseren, og hamburger (ikke sunt da) og kjøttdeig. 

I sverige hamstrer jeg saus (som ikke er i norge), og kjøper alltid hamburger der, aldri i norge. 

Ellers så er skapene stappfult, og har dusjsåpe som varer i over et år  :fnise:

Samme med tannkrem, sjampo, deo etc 

Bind og OB hamstrer jeg når det er på tilbud, det er penger spart og kommer til å brukt allikevel. Så greit å kjøpe mye når det først er gode tilbud på det. 

Jeg har mat og div ting til flere måneder. Tørr ikke å nevne hvor mange flasker tøymykner jeg har  :fnise:

Skrevet

Er svært glad i biff, bacon og flesk. Brukte å handle svært mye av det i Sverige før. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe. Foretrekker å spise fersk mat, ikke fryst. Frosne grønnsaker er f. eks. noe jeg aldri ville servert, og jeg syntes fisk forringes ved frysing. Karbonadedeig er kanskje noe jeg syntes er greit å ha i fryseren, men pleier heller ikke å fryse dette. Hamstrer heller ting som kaffe, vaskemidler osv. når det er på tilbud.

Anonymous poster hash: 807cf...f29

Du er klar over at fryste grønnsaker inneholder mer vitaminer enn ferske?

Anonymous poster hash: f8feb...833

• Liker 3
Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg synes det er godt å ha noen poser frossen grønnsakblanding i fryseren. Billig, sunt og kan brukes til mye forskjellig. Følger du med på tilbudene, så pass på å få skaffe karbonadedeig og kyllingfileter når dette er satt ned.

Like viktig som å hamstre, er å ha oversikt over hva man har i fryseren. Ingen vits i å hamstre hvis man ikke bruker opp det man har kjøpt :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...