EmmaK Skrevet 4. juli 2002 #1 Del Skrevet 4. juli 2002 Vanskelig valg.... Med høvel gror jo alt ut igjen med en gang... og jeg får disse vonde røde prikken (selv med babyolje). Hårfjerningskrem tar lengre tid, lukter vondt og bruker jeg det nedentil blir "sveisen" aldri slik jeg (kjæresten) vil ha det. Men det holder lengre, og hårene blir ikke like stive og det klør mindre når det begynner å gro igjen... Hva skal jeg velge???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 4. juli 2002 #2 Del Skrevet 4. juli 2002 Hmm... Jeg foretrekker høvel selv. Jeg synes liksom jeg må spare hårene først for at det skal bli bra med krem Har du forsøkt å sitte i badekaret med leggene under vann før,under og etter barbering? (Rennende vann i dusjen blir ikke det samme.) Dette hjelper i hvert fall meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. juli 2002 #3 Del Skrevet 5. juli 2002 Høvel....gaaarantert!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #4 Del Skrevet 5. juli 2002 Dusj underliv hele tiden med varmt vann når du barberer. Også noe før du begynner. Barber nedover hele tiden i hårretningen. Da slipper du røde prikker og kløe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 6. juli 2002 #5 Del Skrevet 6. juli 2002 H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2002 #6 Del Skrevet 6. juli 2002 dette funker ikke på meg!!! tar først høvel med barberskum, drar nedover men det fjerner kun det øverste for å si det sånn.. det blir ikke glattbarbert og absolutt ikke glatt! tar så litt krem som skal sitte på også dusjes av,selv ikke dette fjerner hårene...blir kun glatt i to minutter, og etter det miss piggy!!!! så tar vi litt elektrisk barbermaskin og da kanskje hjelper det noe,men da er det så ille at det er illende rødt!!!!!! dessuten har jeg forstått det sånn at med mkrem må det vokse ut litt, men hva med meg da,når jeg kan stå opp om morningen barbere det sånn nogenlunde bra,også om kvelden igjen er miss piggy tilbake...????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 7. juli 2002 #7 Del Skrevet 7. juli 2002 Til nå har jeg brukt høvel, enkelt og greit. Men vurdere å gå over til krem eller voks! Vanskelig dette vett dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 11. juli 2002 #8 Del Skrevet 11. juli 2002 Høvel! går i grunnen raskest, og git best resultat. Selv om det må gjøres oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå