Gå til innhold

Hva ville du storhamstre og fryse ned

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om du skulle leve sunt og billig?

Anonymous poster hash: 54a3e...b29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal poenget være å spare penger er det jo å kjøpe det som kommer på tilbud, ikke bare hamstre for å hamstre

Anonymous poster hash: 9c675...56e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rundstykker og frosne bær 

Anonymous poster hash: 12121...69b
Skrevet

Kyllingfilet av merket best pris (rema 1000). Pakket de en og en, ta opp en til middag. Svinekjøttdeig, delt hver pakke i 2. (Hvis det er til en person). Koteletter av merket best pris, fryse de også hver for seg. Kjøttpølser av samme merke, fryse to og to, kan brukes til masse forskjellig; grønnsakssuppe, pasta/ spaghetti, pizza, pølse, potet og kålstuing, ++.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hamstrer det som er på tilbud, både vanlige tilbud og datovarer. Jeg har stor familie, og sparer derfor mye på dette.

Anonymous poster hash: f8feb...833

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper vanligvis ikke kylling (annet enn økologisk), men her om dagen gikk jeg for en gullhøne fra prior da den kostet 20 kr/kg hos Meny.. Tror stikkordet er tilbud. Ellers hamstrer jeg mye kaffe og alkohol når jeg besøker foreldrene mine i Sverige, men det er kanskje ikke ren helsekost ;)

Anonymous poster hash: 9156f...b49
Skrevet

De fleste butikker har en hylle hvor de har varer som snart går ut på dato som selges til halv pris. Jeg tar alltid en titt der og kjøper med billig kjøtt/kylling/fisk som jeg fryser ned.

Skrevet

Datovarer! Det er genialt. Hos oss er det mye biff/kjøttdeig/kylling/fisk som står som "-50% grunnet dato". Dette holder seg lenge dersom det blir fryst før utløpsdato!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...