Gå til innhold

Respekterer du andres meninger..........

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

....eller tenker du at de er idioter siden de har en annen oppfatning enn hva du har ?

Anonymous poster hash: f81ac...7f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner straks at de er idioter 

Skrevet

....eller tenker du at de er idioter siden de har en annen oppfatning enn hva du har ?

Kommer helt an på hva det gjelder. Mener fks. ikke at andre troende er idioter selv om de har en annen oppfatning enn det jeg har:)

Skrevet

Det spørs helt hva det gjelder. Ofte er det noen som argumenterer på ting jeg kan bevise, eller som de kan finne ut selv, at er FAKTA. Så når jeg vet at jeg har rett, respekterer jeg ikke dems mening nei.

Eller når noen bruker latterlige argumenter, da respekterer jeg det ikke.

Stort sett så respekterer jeg at vi har forskjellige meninger, men det er vanskelig å ha respekt for noen som tydelig ikke har respekt tilbake, da.

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg respekterer om eg meiner det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Eg respekterer om eg meiner det samme.

Det er ikke respekt, det er flokkoppførsel.

Anonymous poster hash: 59e89...ca3

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva det er, om noen mener homofile bør steines og tortureres så er det klart jeg mister respekt for dem. Men de må gjærne være i mot homofili, det blir noe annet.

Anonymous poster hash: d6cb6...c3f
Gjest Belle âme
Skrevet

Det er ikke respekt, det er flokkoppførsel.

Anonymous poster hash: 59e89...ca3

Okei

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo ann på hva slags argumenter folk har, og sånn.Dersom en eller annen for eksempel skriver at "Du er ett stort erkefjols som tar feil, og dermed basta. Så det så"

I slike tilfeller tenker jeg at det er dem som skriver slike kommentarer, som faktisk tar feil. Men hvis noen skriver at "Jeg mener at du tar feil fordi............" og så kommer dem med ett par saklige argumenter, og en god begrunnelse for hvorfor dem mener at jeg tar feil. Dette er jo selvfølgelig litt enklere å respektere, enn folk som hardnakket påstår at jeg tar feil uansett hva slags argumenter og dokumentasjon som jeg kommer med.  

Anonymous poster hash: 762eb...738

AnonymBruker
Skrevet

Jeg respekterer ikke alle meninger. Respekterer ikke de som sitter her inne og slenger dritt om det motsatte kjønn og religion, og respekterer heller ikke de som slenger dritt om de som mener noe annet enn seg selv i politikken. Begynner å bli mektig lei av hylinga fra høyrevridde på aktuelle saker-forumet som ikke er ute etter å diskutere skikkelig, men oppfører seg som en gjeng drittunger. De ødelegger hele underforumet.

Men ellers respekterer jeg andres meninger. 

Anonymous poster hash: d12aa...4d4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo ann på hva slags argumenter folk har, og sånn.Dersom en eller annen for eksempel skriver at "Du er ett stort erkefjols som tar feil, og dermed basta. Så det så"

I slike tilfeller tenker jeg at det er dem som skriver slike kommentarer, som faktisk tar feil. Men hvis noen skriver at "Jeg mener at du tar feil fordi............" og så kommer dem med ett par saklige argumenter, og en god begrunnelse for hvorfor dem mener at jeg tar feil. Dette er jo selvfølgelig litt enklere å respektere, enn folk som hardnakket påstår at jeg tar feil uansett hva slags argumenter og dokumentasjon som jeg kommer med.  

Anonymous poster hash: 762eb...738

Du skulle skrevet et her, ett er feil.  ;)

Vet ikke helt om det er en trøst at urovekkende mange gjør det samme som deg. Altså konsekvent skriver ett, også der hvor det skal være et.

Begrunnelsen og argumentene for at du tar feil overlater jeg til denne linken:

http://www.rotrock.no/wordpress/forskjellen-pa-et-og-ett-sprakleksjon-1

Håper mange leser dette for det er utrolig mange her på KG også som gjør samme feilen.

Anonymous poster hash: 3ada6...5eb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tenker de er idioter. Synes egentlig ikke det er helt uberettiget. Folka som gir råd på samlivsforumet er vel de samme som kom til KG fordi de ikke fungerer sosialt.

På politikkforumet er det ingen som setter seg inn i spørsmålene, men bare pøser ut i bestefall uinformerte meninger og i verste fall hat. Ingen som er villige til å lese seg opp i det de diskuterer.

Anonymous poster hash: 20dbb...256
Skrevet

Både ja og nei. Jeg respekterer det når folk er uenige om bagateller eller ting som ikke er så viktige. Jeg respekterer det ikke når det er snakk om verdier som går på tvers av mine, eller når folk spyr ut meninger som går på tvers av dokumenterte fakta. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg respekterer det hvis de har gode argumenter som er bygget på kunnskap og ikke synsing. Så jeg kan gjerne respektere menigene til noen selv om de ikke er det samme jeg mener. Men meninger som bare slenges ut og "fordi det er slik" uten noen begrunnelse synes jeg bare er latterlig og vitner om null interesse for fakta, forskning og kunnskap om et tema. 

Anonymous poster hash: f1deb...a6a
AnonymBruker
Skrevet

Tåpelige meninger respekterer jeg ikke. Men det er ikke alle meninger som er annerledes enn mine som er tåpelige.

Anonymous poster hash: fa419...d01
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle skrevet et her, ett er feil.  ;)

Vet ikke helt om det er en trøst at urovekkende mange gjør det samme som deg. Altså konsekvent skriver ett, også der hvor det skal være et.

Begrunnelsen og argumentene for at du tar feil overlater jeg til denne linken:

http://www.rotrock.no/wordpress/forskjellen-pa-et-og-ett-sprakleksjon-1

Håper mange leser dette for det er utrolig mange her på KG også som gjør samme feilen.

idiot

Anonymous poster hash: 41aa4...ef1

AnonymBruker
Skrevet

idiot

Anonymous poster hash: 41aa4...ef1

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...