AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Del Skrevet 13. juni 2015 Alle har vel på et eller annet tidspunkt "mistet hodet" i en eller annen situasjon av og til. Hva er det mest dramatiske du har sagt eller gjort i en slik situasjon? Anonymous poster hash: f62c9...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #2 Del Skrevet 13. juni 2015 Hopp i havet... Til svigermor.Anonymous poster hash: 3782a...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #3 Del Skrevet 13. juni 2015 Jeg var svært opprørt da jeg som 14-åring ble dumpet av kjæresten min, måten han dumpet meg på var å vise meg en film hvor han hadde sex med en annen. Jeg var RASENDE, og ropte "din.. din jævla dustesekk!". Skulle kalle han dust eller drittsekk, men hjernen kortslutta. Han og bestekompisen lo så de grein, og da følte jeg meg så ydmyket at jeg tok telefonen hans, kasta den i gulvet og tråkket hardt på den.Anonymous poster hash: d2a46...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. juni 2015 #4 Del Skrevet 13. juni 2015 Dramatiske og dramatiske. Jeg ba om et møte med han jeg hadde vært forelska i fem år da jeg var 16-17 år. Og fortalte ham ansikt til ansikt at jeg var forelsket i han. Vel, jeg ble avvist, og det var det. Ydmykende og vondt, men samtidig litt stolt av meg selv at jeg turte. Mvh Yvonne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 13. juni 2015 #5 Del Skrevet 13. juni 2015 Skjelt ut en person på gaten som sa han av og til spiste gåselever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisske Skrevet 13. juni 2015 #6 Del Skrevet 13. juni 2015 Jeg slo venninna mi da jeg gikk på vgs, med flathånda, da hun kalte meg mandig! Hendelsen blir idag, 10 år senere, referert til som "the bitchslap" Har ikke som vane å slå noen! Kasta også et sammenrullet lommetørkle på min kjære og kalte han noe skikkelig stygt (husker ikke hva, men pent var det ikke). Laga en skikkelig scene på venteværelset. Vi var hos tannlegen i Thailand. Han hadde vært inne i 50 min før meg, borret flere hull mens jeg ventet. Så var det min tur, var inne i 8 min. Hadde ingen hull og tannlegen renset bare tennene smått. Da jeg kom ut var min kjære borte! Hadde tatt med seg veska mi (med mobil og penger). Jeg fikk ikke gå da ingen av oss hadde betalt enda. Kom tilbake 50 min etter, da hadde to tannpleiere vært ute på scooter og lett etter han. Han satt og tok en pils lenger nede i gata, for han trodde jeg hadde sagt at jeg "helt sikkert" hadde hull (hadde jeg ikke sagt hatt svært få hull opp igjennom årene). Så sint har jeg aldri vært, verken før eller siden. Han kunne jo for pokker ha varslet noen/skrevet en lapp/ropt inn til meg. Var faktisk så ille at tannlegene trodde jeg var "lurt" av noen jeg nettopp hadde møtt (men vi hadde vært sammen i 8 år ). Jeg toppa det hele med å løpe ut av tannlegekontoret, for deretter å gå skikkelig på snørra! Skulle ta taxi tilbake til hotellet, men gikk demonstrativt med blødende sår på begge knær, en albue, et håndledd og noen tær Var litt av et syn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fotballen Skrevet 13. juni 2015 #7 Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) Sloss med en på gata. Slo så han blødde, men han slo meg også så jeg blødde. Vi var dritings begge to så husker ikke hva jeg sa eller hva han sa. Jeg ble fortalt av kompisen min at vi kranglet om fotball, og at jeg hadde skreket mye rart. Endret 13. juni 2015 av Fotballen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 13. juni 2015 #8 Del Skrevet 13. juni 2015 Var 2 år og skulle tøffe meg(Husker det ikkje, har blitt fortalt det.) Så eg hoppa uti sjøen uten at eg kunne svømme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå