AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Jeg skrudde av en stikkontakt for å skjære bort litt av tapete som jeg skulle ha med til møbelforretning. Jeg fant ikke saks, så jeg brukte kniv til å skjære av. Jeg knota en den rundt denne fra skrudde kontakten og fikk plutselig strøm. Jeg kjente det i fingeren, i den grad at jeg skvatt til og fikk litt vondt. Har jeg vært heldig, kunne dette ha gått riktig galt? Jeg fikk litt sjokk, gikk og slo av strømmen og skrudde på plass kontakten igjen Fikk meg en skikkelig lærepenge, glemte helt at slikt er farlig selv om jeg er voksen, føler meg sååå dum. Anonymous poster hash: efe32...1bb
Gjest Walden Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Trenger du; A) Råd om hvordan behandle stikkontakter (forbrukerspørsmål) B) Råd om hvordan gå fram mot et eventuelt søksmål mot produsenten av stikkontakten (jus) eller C) Råd om hvor du kan få kjøpt ny stikkontakt (økonomi) 7
Dricka Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Tviler på at du kunne dødd.. Men du kunne nok fått litt skade, men det er liten sjangs. I vanlige kontakter i private hjem er det sjelden kjempesterk strøm. Du fikk nok en trøkk, men det går bra
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Trenger du; A) Råd om hvordan behandle stikkontakter (forbrukerspørsmål) B) Råd om hvordan gå fram mot et eventuelt søksmål mot produsenten av stikkontakten (jus) eller C) Råd om hvor du kan få kjøpt ny stikkontakt (økonomi) Ingen av delene, som fremgår både av trådens tittel, og spørsmål i HI: Var dette farlig, og kunne jeg dødd av det. Anonymous poster hash: 9e739...52f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Ingen av delene, som fremgår både av trådens tittel, og spørsmål i HI: Var dette farlig, og kunne jeg dødd av det.Anonymous poster hash: 9e739...52f Og forumet heter "Forbruker, jus og økonomi"...Anonymous poster hash: 2c00c...8fe 5
Gjest Walden Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Ingen av delene, som fremgår både av trådens tittel, og spørsmål i HI: Var dette farlig, og kunne jeg dødd av det. Anonymous poster hash: 9e739...52f Du stiller spørsmålet i forbruker, jus og økonomi - derfor jeg lurer hvilken av disse kategoriene spørsmålet ditt går under. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #7 Skrevet 14. juni 2015 du har fått en karamell, men ikke strømgjennomgang. Det skal veldig mye til for å bli alvorlig skadet eller dø av å få litt strøm i fingeren. Du kan få nerveskader og brannskader. Det som du kan dø av er strømgjennomgang der strømmen går igjennom brystet ditt som foreksempel om strømmen går fra arm til arm ved at du holder i krana på badet som det er jordfeil i og du får forbindelse med jord med den andre armen. Anonymous poster hash: 043f3...8f9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #8 Skrevet 14. juni 2015 Ja, du kunne dødd. Det er et mirakel at du overlevde. Anonymous poster hash: 8c1e4...5c7
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. juni 2015 #9 Skrevet 14. juni 2015 Trenger du; A) Råd om hvordan behandle stikkontakter (forbrukerspørsmål) B) Råd om hvordan gå fram mot et eventuelt søksmål mot produsenten av stikkontakten (jus) eller C) Råd om hvor du kan få kjøpt ny stikkontakt (økonomi) D) Råd om hvilket begravelsebyrå som er best, i tilfelle det skjer igjen. 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #10 Skrevet 15. juni 2015 Fikk du strøm i begge hender? Er svaret nei? Nei, du kunne ikke dødd. Fikk du strøm i begge hender? Er svaret ja? Føler du noe merkelig? Har du vondt? Dra til lege. Anonymous poster hash: 46985...2de
Gjest Walden Skrevet 15. juni 2015 #11 Skrevet 15. juni 2015 D) Råd om hvilket begravelsebyrå som er best, i tilfelle det skjer igjen. Sparrabam bbysh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå