Gå til innhold

Skjønner ikke hva daten mener.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger litt råd!

Dater en fyr. Har kjent hverandre i mange år men ikke snakket så mye sammen før de siste månedene. Vi har møttes etpar ganger og vi planlegger å møtes fremover også. Nå blir det en liten stund til vi møtes igjen for begge skal på ferie, men tenkte at nå fikk han ta initativ til å møtes for jeg føler det er jeg som presser det inn i kalenderen hver gang vi har møttes frem til nå, og skal få det til å klaffe for begge to.

Rett før jeg og han begynte å date så holdt han på med en annen dame. (Veldig tilfeldig at vi begynte å møtes.) Og det virker som han har skikkelig kjærlighetssorg over denne jenta, ut ifra hva han skriver på sosiale medier så legger han ut så mye om det å ha kjærlighetssorg. Jeg spurte han om ikke jeg kom litt brått på, og om han trengte tid - men nei, han hadde det så koselig når vi er sammen så jeg måtte ikke tenke på det. 

Jeg føler meg så...usikker! Jeg skjønner ikke hva han egentlig vil. 

Vet ikke om jeg kom noen vei ved å skrive dette, haha. Hva tenker dere når dere leser? 

Anonymous poster hash: 8909b...a4b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

rebound?

Anonymous poster hash: 2d924...b5f

AnonymBruker
Skrevet

rebound?

Anonymous poster hash: 2d924...b5f

Og med det mener du? :P hihi.. 

ts

Gjest Peeves
Skrevet

Og med det mener du? :P hihi.. 

ts

For å komme over en, må  du under noen andre, 

AnonymBruker
Skrevet

For å komme over en, må  du under noen andre, 

Ahh... Skjønner :/

ts

AnonymBruker
Skrevet

Det behøver ikke bety at han ikke er interressert i deg selv om han trenger litt tid feks.

Anonymous poster hash: d42a3...bfc

Skrevet

Du fortjener bedre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser den.. Uff, hva sier jeg til han da? Jeg syntes jo ikke at det er greit hvis det er tilfellet.

Skrevet

Begynn å vis avstand. Så får han ta initiativ og vise at han er interessert og ikke kun ser deg som en rebound

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det var klossete av han å nevne at han har kjærlighetssorg. Fyren er tydeligvis i et følesesmessig kaos. Det betyr ikke at han ikke liker deg, men han sliter nok med motstridede følelser. Jeg tror det beste er å gi han avstand. Det er jo flott om dere begge skal ha ferie nå og kan få ting litt på avstand. Får han klarnet hodet og tenkt litt, så kanskje han kjenner på etterhvert at det er deg han savner og da hører du nok fra han om du ikke tar initativ.

Så nyt sommeren, ta det rolig og vær litt lunken :-) 

Endret av lillsunshine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...