AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Jeg fikk en ny telefon "slengt i fanget" på jobb.Deretter måtte jeg flytte abonnement og ble bedt om å signere dette av ny arbeidsgiver. Så kom bruddgebyret hjem i min postkasse på over 3000 kr for å bytte abonnement. Hvordan skal jeg håndtere dette?Anonymous poster hash: 3315f...9ac
smilo Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Da tar du med deg kravet på jobb og gir til arbeidsgiver. Dette er en naturlig konsekvens av jobbtelefon og de fleste arbeidsgivere tar denne kostnaden uten diskusjon. Når det er sagt så synes jeg det er rart du ikke tok opp denne problemstillingen med det samme du fikk jobbtelefon, da du måtte vite at du hadde nettopp signert en bindingsavtale privat 8
Million Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 Gi regningen til sjefen. Du skal jo naturligvis ikke få svi fordi de pålegger deg å stifte abonnement på en ny tlf.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Ville det ikke blitt billigere og fornuftigere å beholde din gamle telefon med eget nummer inntil bindingstiden var slutt. Og få et nytt nummer til den nye firmatelefonen? Anonymous poster hash: 87e7c...202 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Hvorfor i all verden godtok du dette!? Dette er helt og holdent din feil. Anonymous poster hash: bef23...583 2
Glitnir Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Hvorfor sa du ingenting til arbeidsgiver? Om du forklarte situasjonen og de fremdeles krevde at du skulle flytte over skal de selvsagt betale, men du må jo si ifra i forveien! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå