Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en ny telefon "slengt i fanget" på jobb.Deretter måtte jeg flytte abonnement og ble bedt om å signere dette av ny arbeidsgiver. Så kom bruddgebyret hjem i min postkasse på over 3000 kr for å bytte abonnement. Hvordan skal jeg håndtere dette?

Anonymous poster hash: 3315f...9ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tar du med deg kravet på jobb og gir til arbeidsgiver. Dette er en naturlig konsekvens av jobbtelefon og de fleste arbeidsgivere tar denne kostnaden uten diskusjon. 

 

Når det er sagt så synes jeg det er rart du ikke tok opp denne problemstillingen med det samme du fikk jobbtelefon, da du måtte vite at du hadde nettopp signert en bindingsavtale privat

  • Liker 8
Skrevet

Gi regningen til sjefen. Du skal jo naturligvis ikke få svi fordi de pålegger deg å stifte abonnement på en ny tlf.

AnonymBruker
Skrevet

Ville det ikke blitt billigere og fornuftigere å beholde din gamle telefon med eget nummer inntil bindingstiden var slutt. Og få et nytt nummer til den nye firmatelefonen? :forvirra:

Anonymous poster hash: 87e7c...202

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden godtok du dette!?

Dette er helt og holdent din feil.



Anonymous poster hash: bef23...583
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor sa du ingenting til arbeidsgiver? Om du forklarte situasjonen og de fremdeles krevde at du skulle flytte over skal de selvsagt betale, men du må jo si ifra i forveien!

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...