AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 noe som kan få meg til å tenke på andre ting. Helst lærerikt (særlig innenfor naturfag og matte), slik at jeg kan dra nytte av det, men samtidig spennende! Har det veldig dårlig for tiden, og blir snakket stygt til støtt og stadig på offentlige plasser, så det er ikke noe for meg:( Kom gjerne med bok/filmtips Anonymous poster hash: a5521...68f
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Noen ideer? Alle forslag er velkomne:) Anonymous poster hash: a5521...68f
Lostinparadise Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Tja, kanskje siffer? En serie du finner på NRK nett-tv
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Tja, kanskje siffer? En serie du finner på NRK nett-tv Tusen takk for tips!! betyr faktisk utrolig mye! Anonymous poster hash: a5521...68f
Lostinparadise Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Du kan prøve å lese noen engelske bøker og, hvis du vil forbedre engelsken!^^
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 Du kan prøve å lese noen engelske bøker og, hvis du vil forbedre engelsken!^^ Konkrete boktips? Anonymous poster hash: a5521...68f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #7 Skrevet 14. juni 2015 lese lærebøkene fks. Anonymous poster hash: a5521...68f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #8 Skrevet 14. juni 2015 Hvilke er da verdt å kjøpe? Anonymous poster hash: a5521...68f
Gjest Margit Spat Skrevet 14. juni 2015 #9 Skrevet 14. juni 2015 Hvis du liker å høre på ting mens du driver med noe annet, vil jeg anbefale NRKs nettradio. Jeg er veldig glad i Ekko-programmene. Dette er et program som går hver dag på P2, og som handler om både aktuelle saker i samfunnet og som tar opp naturvitenskapelige emner. Friluftsmagasinet og Naturens verden er også gode programmer om natur og miljø.
Gjest pærecider Skrevet 14. juni 2015 #10 Skrevet 14. juni 2015 Ted talks. Liker disse, er mye lærerikt og tar opp alt mulig av temaer, også naturvitenskap. https://www.ted.com/talks. -er også tekstet på norsk Coursera. En app hvor du kan følge forelesninger fra universiteter. https://www.coursera.org Khan Academy https://nb.khanacademy.org-fins på bokmål.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #12 Skrevet 14. juni 2015 Hvis du liker å høre på ting mens du driver med noe annet, vil jeg anbefale NRKs nettradio. Jeg er veldig glad i Ekko-programmene. Dette er et program som går hver dag på P2, og som handler om både aktuelle saker i samfunnet og som tar opp naturvitenskapelige emner. Friluftsmagasinet og Naturens verden er også gode programmer om natur og miljø. ooh, ja, klarer sjelden å gjøre kun en ting... Hvis jeg arbeider med oppgaver osv. må jeg alltid ha noe å høre på i bakgrunnen! Anonymous poster hash: a5521...68f
Perelandra Skrevet 15. juni 2015 #13 Skrevet 15. juni 2015 Hvis du liker å høre på ting mens du driver med noe annet, vil jeg anbefale NRKs nettradio. Jeg er veldig glad i Ekko-programmene. Dette er et program som går hver dag på P2, og som handler om både aktuelle saker i samfunnet og som tar opp naturvitenskapelige emner. Friluftsmagasinet og Naturens verden er også gode programmer om natur og miljø. Veldig enig med deg! Selv hører jeg mye på podcast fra NRK hvor Ekko er favoritten. Liker også Språkteigen, Kulturhuset og Radiodokumentaren. På tunge dager hjelper det med noe som kan avlede de verste tankene. Radioprogrammer og lydbøker har vært en god trøst for meg i sorgen etter kjæresten. For meg er det også mye lettere å være aktiv når jeg har noe å høre på. Podcast kan du høre på når det passer best for deg, og ta med deg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå