AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Dette første klippet sjokkerte meg inn til benmargen, ble rett og slett veldig kvalm(Og ja, jeg var på den rare siden av youtube...)https://m.youtube.com/watch?v=6wE86rWQn5M Men denne videoen tok heile kaka altså f mer til. Jeg hadde hakelslepp hele klippet.https://m.youtube.com/watch?v=kC7K719HwjM Er dette seriøst? Det er jo altfor ille! Det er ikke ofte jeg blir lamslått altså, men dette er gale!Anonymous poster hash: 7f64c...60b
LukaFrost Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 At folk ikke kan si noe om linkene de legger ut... Hva er du så sjokkert over?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Den første videoen er bare skuespill. Anonymous poster hash: 65571...0c7
Gjest Belle âme Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 At folk ikke kan si noe om linkene de legger ut... Hva er du så sjokkert over? Er ikkje ts, men på første klippet er det ein 11 åring som gjer alt for å bli gravid og på 2.klipp er det ein mor som hater barnet sitt som pesten.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Lol.. Syntes Maury show tar kaka! Anonymous poster hash: 3f6ed...9bf
Lostinparadise Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 Lol.. Syntes Maury show tar kaka! Anonymous poster hash: 3f6ed...9bf er dette ekte...?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 Angående video nr 1: Det er selvfølgelig en trist situasjon at en 11 år gammel jente ønsker seg en baby. Likevel syns jeg det er litt idiotisk å gi henne en baby-stimulator for å demonstrere at et barn er helvete selv. Husker de bragte inn slike "babyer" på Big Brother en gang, og deltakerne der gjorde en dårligere jobb enn denne 11-åringen. ;-) Selvfølgelig er det slitsomt å ha en baby som gråter konstant, kanskje har den også kollik - men dette mener jeg ødelegger mer enn det hjelper. Man blir ikke glad i en hylende plastikkdukke på samme måte som man blir glad i sitt eget barn, så sammenlikningen er idiotisk. De kunne heller fokusert på å friste jenta med alle mulighetene man har som barnløs, reising osv for eksempel. Hun har livet foran seg. Trenger ikke å skremme henne for livet. Forøvrig er det utrolig stygt å henge henne ut på TV slik dersom historien virkelig er sann. Satser på at det hele er skuespill, slik noen her lengre oppe skrev. Anonymous poster hash: d49b0...b37 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå