Gå til innhold

Hei jenter! Trenger litt tips!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Ka gjør man når sjølvtilliten e jevna med jorda? Tinder, nettdating og sjekking på byen funker ikkje for meg, og no sliter eg med å se damer i augene! tips tips? 

Anonymous poster hash: d5835...b55
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fikset det jeg føler meg lite selvsikker på. Kanskje gjort noe med garderoben eller fikset litt på utséendet? Eller øvd på sosiale skills? Det finnes sikkert både bøker og kurs om dette!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fikset det jeg føler meg lite selvsikker på. Kanskje gjort noe med garderoben eller fikset litt på utséendet? Eller øvd på sosiale skills? Det finnes sikkert både bøker og kurs om dette!

Det skal sies at eg e en veldig sosial type med mange venner! E opptatt av å se bra ut i klestilen spesielt når eg skal ut på byen! Eg trener masse, og har en fysisk jobb så eg ser no ikkje så aller gale ut ifra halsen og ned. Men eg får rett og slett en følelse av at jenter ikkje liker meg! Tinder å nettdating e veldig upersonlig så eg sliter med å få samtalen til å flyte!

AnonymBruker
Skrevet

Øv, øv og atter øv!

Kanskje nettdating er tingen!

Jeg sliter med å føre samtaler, hva skal en liksom snakke med en fremmed om?

Filmdate har vært midt i blinken for min del, da har man noe og snakke om :)

Noen gutter har lettere for å havne i friendszone, du er kanskje en av de? Kjør på, tørr og ta sjanser, så vil det nok bedre seg.

Anonymous poster hash: b146e...884

AnonymBruker
Skrevet

Øv, øv og atter øv!

Kanskje nettdating er tingen!

Jeg sliter med å føre samtaler, hva skal en liksom snakke med en fremmed om?

Filmdate har vært midt i blinken for min del, da har man noe og snakke om :)

Noen gutter har lettere for å havne i friendszone, du er kanskje en av de? Kjør på, tørr og ta sjanser, så vil det nok bedre seg.

Friendzone ja... vært der noken ganga ja! Sliter ikkje noke særlig med å starte samtale eller finne noke å snakke om, men føler ofte responsen er laber og blir altid avist på en eller anna kjip måte! Siden sjølvtilliten henger i en tynn tråd så koster det masse nergi å tørre å prøve eg veit ikkje ka eg skal øve meg på? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Friendzone ja... vært der noken ganga ja! Sliter ikkje noke særlig med å starte samtale eller finne noke å snakke om, men føler ofte responsen er laber og blir altid avist på en eller anna kjip måte! Siden sjølvtilliten henger i en tynn tråd så koster det masse nergi å tørre å prøve eg veit ikkje ka eg skal øve meg på?  Anonymous poster hash: d5835...b55

Jeg har øvd på å ta initiativ, det er jeg elendig på.

Finner du en jente du er intresert i, så vis det, si det.

Kjærlighet er ikke enkelt, man må virkelig jobbe for det!

Jeg har holdt på med samme fyr i over 6 mnd, det går skikkelig trått fordi vi ikke klarer å kommunisere godt nok... Forhåpentligvis så finner vi ut av det til slutt

AnonymBruker
Skrevet

Finn en jente du ikke er tiltrukket av, øv på henne, så har du det klart til du ser noen du liker

Anonymous poster hash: aae75...ddb
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Ka gjør man når sjølvtilliten e jevna med jorda? Tinder, nettdating og sjekking på byen funker ikkje for meg, og no sliter eg med å se damer i augene! tips tips? 

Den forståelsen du trenger som en mann for å bli fremgangsrik med kvinner er ikke den en kvinne kan gi deg dessverre. 

Du kan spørre hva kvinnfolk du vil ..de vil råde deg frem til hvordan du skal bli venn med dem ..ikke noe annet. 

Anonymous poster hash: 5dffe...f8e

• Liker 1
Skrevet

Finn en jente du ikke er tiltrukket av, øv på henne, så har du det klart til du ser noen du liker

Det e forsåvidt eg godt tips og det har eg prøvd, men når eg ikkje liker den jenta så e det vansklig å engasjere meg og det blir fort til at eg tenker bare på å ligge med henne og får ikkje det til heller.

Skrevet

Den forståelsen du trenger som en mann for å bli fremgangsrik med kvinner er ikke den en kvinne kan gi deg dessverre. 

Du kan spørre hva kvinnfolk du vil ..de vil råde deg frem til hvordan du skal bli venn med dem ..ikke noe annet. 

Anonymous poster hash: 5dffe...f8e

Friendzone ja... 

AnonymBruker
Skrevet

Du, man skal ikke utnytte folk. 

Anonymous poster hash: c3c3c...6dc

• Liker 2
Skrevet

Du, man skal ikke utnytte folk. 

Anonymous poster hash: c3c3c...6dc

Heilt enig i den! Eg e en snill fyr og har stor respekt for jenter! kanskje derfor eg sliter med å "engasjere" meg med jenter som eg ikkje liker!

• Liker 3
Skrevet

Fikset på utseèndet? Litt usikker på kordan eg skal tolke det? 

Skrevet

Fikset på utseèndet? Litt usikker på kordan eg skal tolke det? 

Hvorfor? :P Begge kjønn bryr seg vel om utséendet? Det vil nok bli enklere for deg jo bedre du ser ut.

Aner ikke hvordan du ser ut, men hva med en flott hårfrisyre, droppe løssnus, kle deg mer sexy, smil litt mer, gjør noe med uren hud... Kanskje trimme bort litt ølmage? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det handler mye om personlighet, hva man utstråler og hvilke signaler man bevisst/ubevisst sender ut.

Selvtillit, selvtillit, selvtillit. Det er noe av det viktigste for å kapre en dame. Ikke vær for snill og enkel og tilgjengelig, vær litt flørtende og ikke vær for interessert eller easy to get. Vis interesse, men ha ditt eget liv også. Ikke vis usikkerhet eller dårlig selvtillit. Ikke gi for mye av deg selv med en gang, vær litt mystisk. Vær gjerne flink å lytte når dere snakker sammen og gi henne et kompliment hun ikke er vant til å høre. Men ikke vær tilgjengelig hele tiden.

Tro at du kan få hvem du vil, men vær hyggelig.

Damer ønsker sterke, selvsikre menn, som har et liv, men viser interesse for henne også.

Er man trygg på seg selv, smiler og ler, bruker litt sjarm, tuller og flørter litt, viser interesse, og har god selvtillit og er fornøyd med livet og ikke needy så kommer man lenger. Ikke ta ting altfor høytidelig.

Vis hva du vil, vær gjerne litt romantisk innimellom, men bare litt sånn at hun vil ha mer. For mye av det gode er aldri bra. Litt innimellom er bra. Ha selvtillit og kyss henne. Damer liker menn som tar sjanser, tar initiativ og viser hva de vil. Uten å være needy.

Fins masse kommunikasjons-kurs og coacher som kan hjelpe også.

Anonymous poster hash: 302a4...96c
Skrevet

Det handler mye om personlighet, hva man utstråler og hvilke signaler man bevisst/ubevisst sender ut.

Selvtillit, selvtillit, selvtillit. Det er noe av det viktigste for å kapre en dame. Ikke vær for snill og enkel og tilgjengelig, vær litt flørtende og ikke vær for interessert eller easy to get. Vis interesse, men ha ditt eget liv også. Ikke vis usikkerhet eller dårlig selvtillit. Ikke gi for mye av deg selv med en gang, vær litt mystisk. Vær gjerne flink å lytte når dere snakker sammen og gi henne et kompliment hun ikke er vant til å høre. Men ikke vær tilgjengelig hele tiden.

Tro at du kan få hvem du vil, men vær hyggelig.

Damer ønsker sterke, selvsikre menn, som har et liv, men viser interesse for henne også.

Er man trygg på seg selv, smiler og ler, bruker litt sjarm, tuller og flørter litt, viser interesse, og har god selvtillit og er fornøyd med livet og ikke needy så kommer man lenger. Ikke ta ting altfor høytidelig.

Vis hva du vil, vær gjerne litt romantisk innimellom, men bare litt sånn at hun vil ha mer. For mye av det gode er aldri bra. Litt innimellom er bra. Ha selvtillit og kyss henne. Damer liker menn som tar sjanser, tar initiativ og viser hva de vil. Uten å være needy.

Fins masse kommunikasjons-kurs og coacher som kan hjelpe også.

Anonymous poster hash: 302a4...96c

At jenter liker menn med god sjøvltillit e jo ingen nyhet! Men for min del har den forsvunnet etter "øvd" meg på en drøss med damer på byen/tinder/nettdating osv osv.... 

Aksepterer jo å bli avvist en gang iblant, de kan jo være 100visa grunner til at de ikkje liker meg, men når en blir avvist av alt så har det endt med at eg e blitt skikklig usikker på meg sjølv og dermed e sjølvtilliten jevna med jorda

AnonymBruker
Skrevet

At jenter liker menn med god sjøvltillit e jo ingen nyhet! Men for min del har den forsvunnet etter "øvd" meg på en drøss med damer på byen/tinder/nettdating osv osv.... 

Aksepterer jo å bli avvist en gang iblant, de kan jo være 100visa grunner til at de ikkje liker meg, men når en blir avvist av alt så har det endt med at eg e blitt skikklig usikker på meg sjølv og dermed e sjølvtilliten jevna med jorda

hadde du mer sjans på damene som yngre?

Anonymous poster hash: 52979...ac7

Skrevet

Hvorfor? :P Begge kjønn bryr seg vel om utséendet? Det vil nok bli enklere for deg jo bedre du ser ut.

Aner ikke hvordan du ser ut, men hva med en flott hårfrisyre, droppe løssnus, kle deg mer sexy, smil litt mer, gjør noe med uren hud... Kanskje trimme bort litt ølmage? ;)

Alle må slutte å si uren hud. Det er jo egentlig å si at man er skitten.. Kviser og sorte prikker er ikke et tegn på skitten hud.

Skrevet

hadde du mer sjans på damene som yngre?

Anonymous poster hash: 52979...ac7

Nei tvert imot! 

Skrevet

Lurer på om de fleste bryr seg alt for masse om utseende, snus bruka eg ikkje, har ikkje sixpack og har heller ikkje tenkt å få meg det bare for å sjekke opp damer på byen, driver med turning så eg får trent meir enn nok, flink å kle meg, smiler og ler stort sett hele tida og ser bra ut på håret i følge frisøren hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...