AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Såå jeg hadde egentlig en avtale med en tinder fyr idag. Men den siste uka har ikke han tatt kontakt - og jeg har heller ikke tatt kontakt.. Pga mye jobb og skole. Nå er det sånn at ingen av oss har sagt noe og dermed ser det ikke ut til å bli noe. Skal jeg tolke det som at han ikke er så keen? Jeg er jo ikke noe bedre selv egentlig men... Anonymous poster hash: 56222...fb1
Tibbie Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Neida, bare send han en "Hei! "-melding, så er dere i gang igjen Han vil nok ikke være pushy 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Neida, bare send han en "Hei! "-melding, så er dere i gang igjen Han vil nok ikke være pushy Men vil ikke jeg virke pushy da?:s Anonymous poster hash: 56222...fb1
lllll Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Men vil ikke jeg virke pushy da?:s Anonymous poster hash: 56222...fb1 Pushy? Han har ikke hørt fra deg på 1 uke 4
Tibbie Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Men vil ikke jeg virke pushy da?:sAnonymous poster hash: 56222...fb1 Nei, det synes jeg ikke! Han vil nok ta kontakt med deg, men tør ikke helt (antar jeg). Du finner fort ut på svaret hans om han er interessert eller ikke 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 Pushy? Han har ikke hørt fra deg på 1 uke Jeg har jo heller ikke hørt fra han.. så vi stiller jo likt mtp at han godt kan ta kontakt han å! Nei, det synes jeg ikke! Han vil nok ta kontakt med deg, men tør ikke helt (antar jeg). Du finner fort ut på svaret hans om han er interessert eller ikke Hvorfor antar du at han ikke tør? føler gutter flest er flinke på å si ifra/ la høre fra seg hvis de liker noen:s Anonymous poster hash: 56222...fb1 1
Tibbie Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 Hvorfor antar du at han ikke tør? føler gutter flest er flinke på å si ifra/ la høre fra seg hvis de liker noen:s Anonymous poster hash: 56222...fb1 Jeg tenker at om han har flørtet med deg på Tinder og dere har avtalt å møtes, så bare mister man ikke interessen uten at noe skal ha skjedd. Så om han ennå er interessert i deg, men ikke har tatt initiativ til kontakt, tenker jeg at han er redd du ikke er interessert i han og er redd for å bli avvist Men jeg har jo ikke sett samtalene deres, og jeg aner ikke hvem han er, så det er jo bare en antakelse. Men jeg synes du skal sende han en enkel melding, for å se på responsen. Du merker fort om han er interessert i å holde samtalen gående. Er han ikke det, tar ikke du kontakt først neste gang (om det blir en neste gang). Man kan vise interesse uten å være pushy 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #8 Skrevet 13. juni 2015 Bare send en melding, bedre å gjøre det enn å ikke gjøre det når det har gått en uke synes han du er pushy så gir han nok noen form for tilbakemelding. sender du ikke melding så får du aldri vite. du kan jo ikke vente på han hele tiden heller Anonymous poster hash: bca5a...c99
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #9 Skrevet 14. juni 2015 Hvorfor antar du at han ikke tør? føler gutter flest er flinke på å si ifra/ la høre fra seg hvis de liker noen:s Da føler du feil. Anonymous poster hash: ef56b...d2b 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #10 Skrevet 14. juni 2015 Da føler du feil.Anonymous poster hash: ef56b...d2b Nja jeg gjorde visst ikke det. Sendte han melding, og han svarte- han hadde visst jobba. Men ærlig talt, når han ikke gidder å si ifra eller noenting... Da kan det være det samme. Han skrev at vi måtte "ta det igjen", dvs han kom ikke med noe forslag om ny dag eller noe. Jeg kommer ikke til å bruke mer energi på denne fyren, han er i hvertfall IKKE interessert (lenger). TSAnonymous poster hash: 56222...fb1 1
Inwe Skrevet 15. juni 2015 #11 Skrevet 15. juni 2015 Ser det gikk dårlig når du sendte melding nå, men sånn til en annen gang; hva har du egentlig å tape? Akkurat nå er han en tinderfyr du ikke har møtt. Han er altså ikke et tap om han forsvinner, da ser jeg heller ikke problemet med å sende en melding. Men igjen.. Det sier hun som er vant til å høre fra daten sin døgnet rundt og ikke har hørt noe siden jeg gikk fra han i morrest. Uten å tørre å starte en samtale, til tross for at han til nå har tatt all initiativet.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #12 Skrevet 15. juni 2015 Ser det gikk dårlig når du sendte melding nå, men sånn til en annen gang; hva har du egentlig å tape? Akkurat nå er han en tinderfyr du ikke har møtt. Han er altså ikke et tap om han forsvinner, da ser jeg heller ikke problemet med å sende en melding. Men igjen.. Det sier hun som er vant til å høre fra daten sin døgnet rundt og ikke har hørt noe siden jeg gikk fra han i morrest. Uten å tørre å starte en samtale, til tross for at han til nå har tatt all initiativet. Nei, han er jo ikke et tap sånn sett, men for min del var det en lærepenge i at magefølelsen tar sjelden feil, og at jeg fra nå av ikke kommer til å ta initiativ ovenfor gutter som ikke lar høre fra seg, for da er det rimelig sikkert at det er en grunn til at de ikke tar kontakt Hvordan gikk det med han du dater? Mtp at han kontakter deg døgnet rundt, så tror jeg ikke du har noe å frykte.. husk at han jeg skulle på date med hadde latt det gå en uke uten å si et kvekk. TS Anonymous poster hash: 56222...fb1
Inwe Skrevet 16. juni 2015 #13 Skrevet 16. juni 2015 Nei, han er jo ikke et tap sånn sett, men for min del var det en lærepenge i at magefølelsen tar sjelden feil, og at jeg fra nå av ikke kommer til å ta initiativ ovenfor gutter som ikke lar høre fra seg, for da er det rimelig sikkert at det er en grunn til at de ikke tar kontakt Hvordan gikk det med han du dater? Mtp at han kontakter deg døgnet rundt, så tror jeg ikke du har noe å frykte.. husk at han jeg skulle på date med hadde latt det gå en uke uten å si et kvekk. TSAnonymous poster hash: 56222...fb1 Joa. Det gikk vel greit. Endte med at jeg tok mitt eget råd og sendte melding først, også sendte vi resten av dagen. Hadde håpa han ville ha besøk, men tror han er supersliten etter helga. Ikke hørt noe i dag heller, men han skulle ha slitsomme dager på jobb fremover, så prøver å ikke ta det så tungt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå