Gå til innhold

Ising i tennene!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Nå trenger jeg gode råd!

jeg iser sånn i en tann at jeg knapt greier å drikke! Må legge hodet på skakke til motsatt side og drikke med sugerør...!

Har vært hos tannlegen og fått råd om sensodyne og fluorskylling.

Men det tar så lang tild til bedring!!Andre gode råd?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hungle

For meg tok det ca 2 dager før jeg merket at isingen i tennene forsvant da jeg begynnte meg sensodym tannkrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare være seig når det gjelder - det er helt grusomt - jeg vet hva du snakker om :blunke:

At Sensodyne tar vekk all ising er tull, den gjør ikke det, så ikke skru forventningene til værs med en gang. Men at det blir bedre, ja, helt klart. Virker kanskje ikke sånn i hverdagen, men hvis jeg av en eller annen grunn bruker en annen tannkrem i et par dager, DA merker jeg det.

Fluor er også kjempeviktig - hver dag!

Ellers så må du bare innrette deg - tygging av isbiter er det slutt på - (får ståpels bare ved tanken :evil: ) - sugerør er din venn - saftis er rene tortur, men fløteis er namnam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Tygging av isbiter er en av mine favorittaktiviteter om dagene :o Mye rart gravide kvinner gjør ja...

Synes ikke det iser jeg. Det knaser så kaldt og deilig! *prøver å gi Tusenfryd ståpels igjen, det så så morsomt ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan det stemme at det gjør vondt å tygge også?

Har vært hos tannlagen og sjekket at jeg ikke har hull. Men det Gjør vondt både å tygge på den siden og alt som er kaldt. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min hadde vært hos tannlegen og fortalt om sine problemer når det gjalt isisng. Tannlegen fortalte han at i de jekslene det iset i var det seks "sylindere" og disse var dekket av en emalje. Han hadde ikke hulle ller noe sånt, men når han da kom der tennene med maten på en spesiell måte kjente han den isiingen. Kanskje det kan være noe av det samme??

PS. Husker ikke heeelt den historien om tannlegeturen hans nå, for jeg var ikke helt ved mine 100% da han fortalte....Men jeg mener det var ca. sånn jeg fortalte det nå. :D

¨Sandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...