@lfa Skrevet 7. september 2004 #41 Skrevet 7. september 2004 Jeg er ikke direkte redd for veps, og driver verken med hysterisk løping eller hyling, men må innrømme at jeg vifter en del for å prøve å få de bort hvis de blir for nærgående. Eller drepe hvis muligheten er der. Har aldri blitt stukket, og har heller ikke lyst til å bli stukket. Her i huset var det jeg som måtte ta ned vepsebolet, mannen i huset er allergisk og naturlig nok en smule skeptisk til de små stikkende... Men han driver ikke med hyling og skriking han heller altså. Da hadde jeg nok ledd meg ihjel...
snexi Skrevet 7. september 2004 #42 Skrevet 7. september 2004 Jeg HATER vepsen. Og det er ikke få av dem akkurat nå. Jeg har aldri blitt stukket og tror nok det er fordi jeg løper som fanden når den kommer for nær. Jeg VAR også en av de som fortalte barna mine at om de stod i ro så stikker den ikke, resultatet av det var flere stikk på hver i fjor..... Så nå i år har jeg nok fortalt at de skal løpe de også I år har "bare" den ene fått ett stikk og håper det blir med det.....
*SOL* Skrevet 7. september 2004 #43 Skrevet 7. september 2004 Hei, Timian............Fins det noen dyr av ett eller annet slag som gjer deg hysterisk? Eg satte meg i et jordvepsbol en gang Fekk 10 stikk. Men då var det eg som sette meg på vepsen altså...må inrømme at eg vart en smule hysterisk etter det
Lee Skrevet 8. september 2004 #44 Skrevet 8. september 2004 men den stikker jo ikke om man forholder seg rolig! For noe sprøyt!! Har du noe dokumentasjon å vise til, eller er det selvopplevd erfaringer du baserer dette utsagnet på? Hvis det er tilfelle, så kan vel jeg også servere en sannhet eller to?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå