Gå til innhold

Noen som har førstehjelp til dvask sommerkropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde bikinien i sta og tenkte bare "er det mulig"? 

Dvask sommerkropp er bare fornavnet liksom..... og ja jeg vet at dette burde jeg ha tenkt på før...

Spørsmålet er hva gjør jeg nå for å få strammet opp her og der?

Førstehjelp rett og slett som jeg kan starte med nå og gjerne fortsette med utover sommmeren på ferie.

Finnes det bra treningsprogram på youtube eller et treningsopplegg dere vet om som man kan utføre hjemme og hvor man faktisk ser resultater? Styrke er vel det beste å trene da vil jeg tro, eller?

Fettforbrennende og oppstrammende er nøkkelord her. 

Den pizzaen jeg tenkte å kjøpe i kveld er byttet ut med laks, ris og grønnsaker ;-) 

HJELP!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på youtube etter 30 day shred, med Jillian Michaels.

Dødsslitsomt , men gir raskt resultater.

Jeg så god forskjell på 8 dagen.

For supermotivasjon - google bilder , 30 day shred.

Skrevet

Takk for tips :-) Ser jo enorm forskjell på før/etter bildene som ligger ute :-)

Dag 1 startet i dag....

Kjenner at kroppen min er utrent for bra sliten ble jeg og har litt vondt overalt hehe;-)  

Men.... finner bare level 1 og 2 på Youtube. Noen som vet hvor jeg kan finne Level 3? 

Jeg er verdensmester i å hoppe av trening og finne alle mulige "dårlige" unnskyldninger, men nå har jeg bestemt at jeg SKAL fullføre samtlige 30 dager.

Noen som vil være med? 

Skrevet

Det er anbefalt å legge inn en pausedag ca hver 4-6 dag.

Skrevet

Fant level 3

izlesene.com/video/jillian-michaels-30-day-shred-level-3/7259991

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet (endret)

Ikke hør på dette her, med mindre du vil ende opp død på grunn av mangel på næring. Det er viktig å få i seg riktig mengde med proteiner, fett og karbohydrater hver dag, da det er byggeblokkene for kroppen din. Hvis du vil ned i vekt, så må du finne ut hvor mye kalorier du får i deg hver dag, og begynne å kutte ned på det, enten i form av å spise litt mindre, eller ved å brenne kalorier i form av trening. Ikke brenn mer enn 200-400 kalorier hver dag, da det er ekstremt farlig for kroppen din å både gå ned og opp i vekt i løpet av kort tid. Dette skal være en livsstil, en prosess som du arbeider mot flere ganger i uken.

Avhengig av høyde, alder og vekt så må du tilpasse hvor mye kalorier du får i deg daglig. Hvis du gir litt mer utfyllende informasjon om deg selv så vil det være mye lettere å gi deg konkret informasjon.

Slettet sitat fjernet, Rainbow81, mod

Endret av Rainbow81
AnonymBruker
Skrevet

Kommer langt med å barbere leggene, smøre på litt brun-uten-sol og ha neglelakk på tåneglene. Sleng på deg en kjole, noen fine sandaler og lekre solbriller, så går du ut og nyter sommeren ☀️

Anonymous poster hash: c91dd...ca9

• Liker 6
Skrevet

Takker for alle tilbakemeldinger. 

Tror nok ikke jeg skal spise så lite som foreslått av en anonym her for da tror jeg ikke jeg klarer å gjennomføre treningen..... 

Men begrenser matinntaket noe og det blir ikke noe brus eller godis på disse 30 dagene ;-) 

I dag er jeg jo så støl som fy..... Klarer jo nesten ikke å gå i trapper engang. 

MEN...... da funker det ;-) 

Ha en super dag alle sammen :-) 

Skrevet

Tråden er ryddet for usunne kostholdsråd.

Rainbow81, mod

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver spise proteinrikt, og mye grønnsaker.

Spiser mye av dette:

Jordbær, knekkebrød med makrell i tomat, laks, blomkål, søtpotet, kylling/svin/ytrefilet av okse, med wok grønnsaker og litt wok saus. Skyr yoghurt. Ellers drikker jeg vann.

Koser meg på fredag og lørdag.

Går 30-1,5 time hver dag. Og trener styrke hjemme. Sit ups 10x3, planken så lenge jeg klarer. Ben løft 13x3. Ser allerede god forskjell :)

Anonymous poster hash: a0d8c...748

Skrevet

Når du spør om noen har førstehjelp til en dvask sommerkropp, så tenker jeg som så, at manipulering av vannet en har i kroppen kan virkelig endre ens utseende veldig raskt.

Da gjelder det å spise rett! Nå er det mange måter å gjøre det på, men en måte er en moderat versjon av lavkarbo. Mye proteinrik mat, mye fett, og lite karbohydrater. Men som sagt, det er mange måter å gjøre det på. Men med tanke på at du skal kvitte deg med vann for å få raske resultater, så må du unngå sukker og salt (og mye karbohydrater). Og du må drikke mye vann.

Kombiner dette med styrketrening og kanskje litt kardiotrening, og du vil få varige resultater også.

Skrevet

Når du spør om noen har førstehjelp til en dvask sommerkropp, så tenker jeg som så, at manipulering av vannet en har i kroppen kan virkelig endre ens utseende veldig raskt.

Da gjelder det å spise rett! Nå er det mange måter å gjøre det på, men en måte er en moderat versjon av lavkarbo. Mye proteinrik mat, mye fett, og lite karbohydrater. Men som sagt, det er mange måter å gjøre det på. Men med tanke på at du skal kvitte deg med vann for å få raske resultater, så må du unngå sukker og salt (og mye karbohydrater). Og du må drikke mye vann.

Kombiner dette med styrketrening og kanskje litt kardiotrening, og du vil få varige resultater også.

Takker for kjempegodt tips :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...